O Chyom Govoryat Muzhchiny (2010)

Alternatieve titel: What Men Talk About

Rusland

geregisseerd door Dmitriy Dyachenko
met Leonid Barats, Aleksandr Demidov en Kamil Larin

Waar praten mannen zoal over? Over vrouwen. Maar ook over werk, geld, auto's, voetbal.... maar toch veel over vrouwen. We volgen vier collega's die hun kantoor en gezin twee dagen kunnen achterlaten en met elkaar de weg op gaan.

avatar van kwinz
Road movie over vier Russische mannen die naar een concert in Oekraine gaan en ondertussen flink wat dagdromen. Ze praten veel over verschillende onderwerpen waaronder kunst, liefde en HEEL VEEL VROUWEN. Er zaten flink wat goede grappen in (kwestie van smaak) en het gaat net een stapje verder dan de typische Hollywood producties. Heb me goed vermaakt.