Home Fries (1998)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Dean Parisot
met Drew Barrymore, Luke Wilson en Catherine O'Hara

De een wil met haar trouwen. De ander wil haar vermoorden. Voor de zonnige, nuchtere serveerster van een dorpse hamburgertent brengt de liefde niets dan problemen wanneer twee heel verschillende broers hun zinnen op haar hebben gezet.

avatar van Purmerend
Twee bekende gezichten maar nog geen berichten. Ja, ik ben heel goed in Sinterklaas gedichten.

avatar van tommykonijn
Purmerend schreef:

avatar van eppo349
Ik heb de film gezien. Het is zeker geen tien.

nota bene geschreven door vince gilligan, je weet wel de bedenker en schrijver van breaking bad.