Lost Boys: The Thirst (2010)

Alternatieve titel: Lost Boys 3: The Thirst

Zuid-Afrika / Verenigde Staten / Duitsland
Horror

geregisseerd door Dario Piana
met Corey Feldman, Jamison Newlander en Sean Cameron Michael

De vampierenjager Edgar Frog heeft haast geen vrienden meer en voelt zich berooid. Hij denkt dat hij het dieptepunt van zijn leven heeft bereikt. Dan krijgt hij een klein fortuin aangeboden van de rijke vampierenromanschrijfster Gwen Liebling. Hij moet haar broer Peter redden uit de handen van de Alpha vampier DJ X. Met behulp van Zoe, Lars en Claus stort Edgar zich in een bloederig gevecht om het kwaad uit te roeien.

avatar van Boeikens
Zeker niet serieus nemen deze horror/komedie.

Beter dan The Tribe sluit The Thirst vrij goed aan bij het eerste deel.
Frog als vampierjager is waarschijnlijk niet ieders ding maar doet het niet slecht.
De evolutie in de reeks gaat naar meer bloot en bloed maar heeft verder geen spanning of sfeer te bieden. Ook de overduidelijke humor wekte bij mij niet meer op dan een tussendoorse smile.

Goed als tussendoortje maar voor mij zeker geen favoriet binnen het vampiergenre.

avatar van jadolino
Decec schreef:
Ik vond een redelijke Actie/Horror film...
Niet echt spannend verhaal...
Horror is mijn smaak niet...
Redelijk acteerwerk...
Een rare vampier...
Wel goede muziek en mooi HD kwaliteit...
Maar geen aanrader...

Ik vroeg me al af, deze manier van berichten heb ik al eerder gezien.
In losse zinnen , onder elkaar volgend.
En ja dat is van Decec . Wel orgineel leuk en zeker zinvol.

Wat betreft deze film , laat hem maar liggen na al de resenties hier en de puntenwardering van idbm. Een vampier film die het bij de meeste berichten hier niet goed doet.

avatar van dutchtuga
Slechter dan het tweede deel en dat had ik op voorhand niet verwacht. Vooral de grotere inbreng van Feldman in deze gaf mij hoop, maar de grotere rol voor Edgar Frog en de hereniging met zijn broer Alan redden deze film niet van zijn ondergang. The Tribe mist echt elke vorm van sfeer en de vampieren missen charisma. Leuk dat Cry Little Sister, de Lost Boys theme, weer opduikt maar het is een makkelijke greep naar de 'feel' van het origineel, net als de flashbacks. Nee, The Tribe is niet de film geworden waar ik op had gehoopt.

avatar van Boeikens
Nee, The Tribe is niet de film geworden waar ik op had gehoopt.

The Tribe ?

avatar van dutchtuga
The Thirst natuurlijk

avatar van Noodless
Het originele sprak me al niet echt aan, het vervolg zeker niet en dit derde deel is gewoon wederom een zeer flauw vampierenverhaal met slappe actiescènes en humor die ik niet echt kon smaken.
Rambo vs Vampires 3/10

avatar van PEN15
Ik dacht destijds aan een (1-april)grap toen ik de bluray cover tegenkwam die ik abusievelijk aanzag voor de nieuwe hoes van Lost Boys 1987. Ik ben blij toe dat ik het toen niet hier geschreven heb, want dat zou genant geweest zijn. Maar zelfs voor een standalone cover voor een laat derde deel, vind ik dit een joke. Serieus, is er énige aanleiding voor het bekijken van deze film als je puur afgaat op de cover? Nou?

avatar van jippie2010
Wat een gedrocht! Een blamage voor dit genre.
B-acteurs die een persiflage van zichzelf zijn, 'vecht'-scenes om van te huilen,
om van de slechte cgi nog maar te zwijgen.
Plichtmatig uitgekeken. *1.0

Indiana007
Gemiddeld.
Wat is Feldman verlopen.
Wel goed voor de rol.
Mooie dames, vooral Zoe.
Leuk dat je soms stukjes zag uit het origineel.