• 8.230.329 stemmen

Genre: Komedie

Geregisseerd door: Andy Fickman

Met onder meer: Kristen Bell en Jamie Lee Curtis

Over You Again

"What doesn't kill you... is going to marry your brother."

Marni (Kristen Bell) is onderweg naar haar broer, om zijn verloofde voor het eerst te ontmoeten. Wanneer ze erachter komt dat zijn verloofde het meisje is dat haar leven op high school in één grote hel heeft veranderd, lijkt het niet best. Eenmaal aangekomen bij haar broer komt ze voor de nodige verrassingen te staan, net als haar moeder, die ook een voormalige 'rivaal' ontmoet.

imageimageimageimageimageimageimageimage

avatar van pumbaaaaaaaaaa

pumbaaaaaaaaaa

Zalige film! Al fan van Kristen Bell sinds Veronica Mars

avatar van ILDIB

ILDIB

Blij en simpel filmpje. Ik miste amanda bynes dan zou het perfect slecht zijn. . Alleen maar clichés.

avatar van soom

soom

Fris, vermakelijk, het is niet echt vervelend. Kristen is wel leuk als altijd, Odette zet een mooie act neer. Het is heel erg genieten van Betty.

Ja, er zijn natuurlijk best betere films te bedenken, als het op romantische komedies aankomt.

Deze heeft het aan de ene kant wel, dankzij het aanstekelijke werk van de hele cast, maar aan de andere kant ook weer niet.

Het ligt waarschijnlijk aan het feit dat het naar het einde toe toch wel een beetje uitgerekt wordt.

Hoe charmant de karakters het ook brengen. Maar gelukkig zitten er weinig poep en pies grappen in. Het kan allemaal nét.

Leuk dus, maar het voelt wel wat dubbel aan allemaal. Toch kent de film ook zijn momenten, en daar teken ik graag voor. Haha.

avatar van stratmans

stratmans

soms grappig soms overdreven flauwe grappen