The Barefoot Mailman (1951)

Komedie / Avontuur

geregisseerd door Earl McEvoy
met Robert Cummings, Terry Moore en Jerome Courtland

Miami, Florida, 1890. De landeigenaar Sylvanus Hurley vertelt aan de lokale bevolking dat er een spoorweg naar het zuiden van Florida over hun grondgebied zal lopen. De postbode Steven Pierton, die de post tot op heden altijd lopend bezorgt tussen Miami en uit Palm Beach, gelooft Hartley’s verhaal niet, zeker niet nadat gebleken is dat beiden verliefd zijn op de van huis weggelopen kittige blonde tiener Adie Titus. Adie en Sylvanus begeleiden Steven naar Palm Beach. Onderweg redt Sylvanus Adie uit handen van de outlaw Theron en zijn bende. Maar Sylvanus en Steven zullen moeten samenwerken, als Theron opnieuw dreigt toe te slaan.