• 8.664.064 stemmen

Met onder meer: Greg Grunberg, Robert Patrick en Nick Carter

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Kill Speed

"Live Fast Or Die Trying"

Een groep vrienden vliegt met zelfgebouwde high-tech vliegtuigen de grens over om Mexicaanse drugs af te leveren in Californië. Dit alles om hun Hollywood levensstijl te bekostigen. Totdat een mooie jonge vrouw infiltreert in de vriendengroep die niet blijkt te zijn wie ze dachten.

logo tmdbimagelogo tmdbimage

avatar van PaPaSvEn

PaPaSvEn

Goede film, goed voor 1 keer te zien. Meer niet minder niet. Er zijn er veel die tegenwoordig niet anders doen dan elke film afzeiken. Ik heb het al dikwijls voorgehad dat een film hier slechte punten krijgt en toch goed blijkt te zijn om 1x te zien. Hiervoor geef ik een 3

avatar van Simoensk

Simoensk

Acteerprestaties zijn te slecht voor woorden en enorm storend.

Achtervolgingen in de lucht , ok.

Hatelijke punks.

avatar van Mystery90

Mystery90

Matige film...

Had toch wel wat meer verwacht toen ik de trailer had bekeken.

De scenes id lucht zijn de betere, voor de rest is het een beetje toch wel een flop...

avatar van Thorak

Thorak

Leuke B-film die vooral leentjebuur speelt bij Iron Eagle. Het acteren is inderdaad niet van al te hoog niveau, maar ook weer niet zó slecht zoals hier veel beweerd wordt.

De aktie is best in orde, het verhaal kennen we al uit vele andere films, maar toch wordt het hier net even iets anders gebracht.

Best vermaakt met het kijken van deze film.

avatar van Pipoo!

Pipoo!

Wat een bagger zeg. Ik hoef het niet over die Nick Carter te hebben heh?

avatar van HALVE TAMME.

HALVE TAMME. (moderator series)

mug13 schreef:

Met moeite afgekeken want deze film is zo slecht.Nick Carter kan het beter bij zingen houden,super irritant die gozer met zijn yo dit en yo dat in deze film.En ja de rest van de acteurs,ik hou er maar over op.(SLECHT).

Niks aan toe te voegen.

avatar van speliz