Just Wright (2010)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Sanaa Hamri
met Queen Latifah, Paula Patton en Common

'Just Wright' draait om sport trainster Leslie Wright (Queen Latifah) die verliefd wordt op de professionele basketbalspeler Scott McKnight (Common). Ze is zijn rehabilitatie coach waarbij ze hem helpt te herstellen van zijn blessures die hij heeft opgelopen in zijn carrière. De dingen worden gecompliceerd wanneer haar nichtje Morgan Alexander (Paula Patton) ook achter hem aan zit.

avatar van romy10.8
hele leuke film.
goed geacteerd en een leuk verhaal.

avatar van LotusBlossom
Erg vermakelijke film. Zit wel een goed verhaal in en Queen Latifah speelt wel geweldig zoals altijd!=D
Het is wel aardig voorspelbaar en clichématig, maar het is een (just-anothcer) leuke romantische komedie;]

avatar van Jeremiah1989
pf voor zondagmiddag, ok!

maar te voorspelbaar en te zoet!

Foutje gespot: Morgan is haar zus niet haar beste vriendin.

avatar van Najade
Niks mis met het acteerwerk. Voorspelbaar filmpje. De reacties van Morgan in de film vond ik wel een beetje onrealistisch.
Er kon voor mij gevoel meer met het verhaal gedaan worden. Het is leuk voor een keertje als je fan bent van 1 van de 2 sterren, maar ik vind het geen voldoende waard.

Leslie is helemaal geen sport trainster, maar doet dat als een favor voor Morgan (haar nicht), die Scott date. Beetje verkeerde info hierboven.

avatar van jarno1975
Vriendin, zus, nicht. Nu is het nog niet duidelijk.
Maar rechtsboven zit een knop Corrigeren. Daarmee kan een ieder eventuele fouten corrigeren.

avatar van sjemmie
morgan is haar peetzusje , erg leuke film

*stella* schreef:
Foutje gespot: Morgan is haar zus niet haar beste vriendin.

Nichtje...

Redelijke romkom met een aanstekelijke Queen Latifah.

Lekkere feel good roman.
Ondanks dat het eigenlijk meer vrouwenfilm is toch kon ik deze
" Just Wright: wel waarderen.
De kracht van de film zit hem vooral in het warme karakter die Latifah neerzet. Een topper is "Just Wright" niet maar hij kijkt simpelweg lekker weg. Leuke film voor samen op de bank met een wijntje op een regenachtige koude winter avond.

avatar van MissyNador
Super feel-good movie. Queen latifah was goed en Common is HOTTTTTTT! Leuk voor een meidenavond.

avatar van queenie
Erg leuke film. Acteurs spelen goed. 4*

Lekker feel-good movie voor een zondagmiddag op de bank..

avatar van RickZ
Romantische komedie, redelijk verhaal en acteerwerk, zeer voorspelbaar, net geen voldoende

avatar van Bruens
ga hem z maar eens kijken, ik zie een hoge score terwijl t verhaal/ acteurs niet echt origineel/top zijn. Ben benieuwd.

lekkere romkom voor samen met de vrouw te kijken.

avatar van erpunited
Leuke romantische komedie. Het is geen super film maar aardig om een keer te kijken. Super voorspellend en niet echt origineel. Maar de film kijkt lekker weg. Heb me toch wel vermaakt

Pau
Behoorlijk voorspelbare film. Maar toch wel aardig weg te kijken in het vliegtuig. Het verhaal is nogal onrealistisch.

georgia?OMG!
zoooo'n leuke chille film! heb hem al honderd keer gekeken, alleen morgan is zoooo super dom... en dat leslie dat dan ook gewoon acsepteert! maarja het is leuk en coooool... nu gaan zoeken naar when in rome!

avatar van Barbarella
hele fijne romantische komedie! Ik hou van de sportrol die er in speelt, goed geacteerd echt een heerlijke oppep film!

Dertien in een dozijn cliché romantische verhaal, maar ondanks dat keek hij wel nog enigszins redelijk weg (zeker in het begin) dankzij Queen Latifah die gewoon leuk speelt en er ook best aardig uitzag. De overige cast stelt niet zo veel voor, zeker Common die rol speelt van iemand met een IQ van een visstick. Paula Patton zag er overigens in de eerste 30 minuten heerlijk uit met haar fraaie decolleté. Het verhaal is zoals gezegd zeer cliché en ook behoorlijk flauw en hoe de film zal verlopen is dan ook makkelijk te raden. Het was wel weer eens leuk om de oudere dames Phylicia Rashad (uit de The Cosby show) en Pam Grier weer eens te zien.

avatar van nightbreed
Komedie / Romantiek
Romantiek ja, maar ik heb geen grappige dingen kunnen ontdekken. Verder zoals elke film in dit genre voorspelbaar, maar deze film maakt het wel heel erg bont met die voorspelbaarheid.

avatar van Fran
Op zich wel een leuk filmpje om naar te kijken maar ik vind het absoluut geen hoogvlieger. Men doet geen moeite om ook maar een beetje origineel te zijn. En het acteerwerk blijft behoorlijk op de vlakte. Queen Latifah is op zich wel leuk en ik weet dat zij echt wel kan acteren maar bijvoorbeeld Common en degene die haar vriendin speelt zijn behoorlijk matig. Toch is het best vermakelijk om te kijken hoe de twee bij elkaar komen. Al kan je dat vanaf de eerste minuten van de film al aan zien komen en echt superromantisch vind ik het ook allemaal niet zo.

avatar van Sarasani
Lekker wegkijkertje.

Aardige film waarin een prof-basketballer na een sportblessure gerevalideerd wordt door een vrouwelijke fan. Een leuke meet-cute, en vaak wel erg zoetsappig. Nogal voorspelbaar, maar de film kijkt toch wel redelijk lekker weg. En dit is grotendeels te danken aan de stralende Queen Latifah.

avatar van Thampon
Feel good filmpje

avatar van rep_robert
Een bijzonder clichématig nekt de film op het oog, want keer op keer vraag je je af waarom Latifa's personage allemaal pikt wat haar overkomt(Common lijkt net zo slim als een garnaal). Aan de andere kant speelt zij haar rol echt met verve. Zij is echt zo aanstekelijk dat ik stiekem toch erg heb genoten van de film.

Typisch gevalletje van guilty pleasure, die weg komt met een voorspelbaar plot dankzij de leuke vertolkingen.

Wat is Paula Patton toch heerlijk.

kos schreef:
Wat is Paula Patton toch heerlijk.

Daar wordt jij dus vrolijk van persoonlijk vind ik het niks.

avatar van missl
Wat een heerlijke, charmante rol van Queen Latifah, zij draagt deze film want de rest speelt maar middelmatig.