ad

Alternatieve titel: In the Aftermath: Angels Never Sleep

Oorsprong: Japan / Australië

Geregisseerd door: Carl Colpaert

Met onder meer: Tony Markes, Rainbow Dolan en Kurtiss J. Tews

IMDb beoordeling: 4,9 (233)

Over In the Aftermath

In de verre toekomst is de Aarde verwoest door een gigantische, nucleare ramp, duizenden jaren geleden. De lucht is vervuild, water is zéér schaars en de enige overlevenden zijn zwaar misvormt door de chemische straling. Hun toekomst lijkt uitzichtloos in het verwoeste niemandsland. Tot als er een mysterieuze engel de overlevenden besluit te helpen.

In van de weinige jaren '80 films die ik nog niet zag.

avatar van Black Math

Black Math

In deze film schijnen fragmenten uit Tenshi no Tamago te zitten.

avatar van Basto

Basto

Komt uit op Arrow

avatar van Dopke

Dopke

Heel vreemd om te ontdekken dat zoiets bestaat. Bijna zoals na jaren na de Star Wars trilogie de Star Wars Holiday special onder ogen te komen. Dit is dus een vermenging van Angel’s Egg met postapocalyptische live-action beelden die soort van in elkaar overlopen en een alternatief verhaal vertellen. Af en toe zitten er mooie liveaction beelden bij, grauwe sepia achtige industrieterreinen met vervallen gebouwen doen het altijd wel goed maar het oogt overheersend amateuristisch en lowbudget. Verder behoorlijk veel Angel’s Egg en dat blijft staan als een huis, maar de Australische dub is natuurlijk een afknapper.

avatar van Basto

Basto

Waardeloze film, kon hier echt niks mee. Enige pluspunt is dat ik Angels Egg weer eens wil herzien.

avatar van tbouwh

tbouwh

Curieuze Arrow-titel. Kende hem helemaal niet.