Lyubov v Bolshom Gorode 2 (2010)

Alternatieve titels: Любовь в большом городе 2 | Love in the Big City 2

1 stem

Rusland
Komedie / Fantasy

geregisseerd door Marius Balchunas
met Aleksey Chadov, Ville Haapasalo en Svetlana Khodchenkova

Het liefdesverhaal in de grote stad gaat verder als Igor (een Russisch-Amerikaanse tandarts) zijn vrienden Artyom en Sauna uitnodigt. Met hen komen Katya, de vrouw van Artyom, Alisa, die het hart van Sauna veroverd heeft en Nastya, die met Igor gaat trouwen, mee. In plaats van er een leuke vakantie voor iedereen van te maken, wil Igor dat Nastya zijn vader leert kennen. In het vliegtuig krijgt de groep een verhaal te horen over een groot beeld dat speciale krachten zou hebben. Ze besluiten erheen te gaan, en ondanks de waarschuwing van een monnik, raken ze allen het standbeeld aan.