Rita, Sue and Bob Too (1986)

Verenigd Koninkrijk
Komedie / Drama

geregisseerd door Alan Clarke
met Michelle Holmes, Siobhan Finneran en George Costigan

Geschreven door tiener Andrea Dunbar. Het verhaal speelt zich af in Yorkshire, Noord-Engeland. Bob en zijn vrouw Michelle nemen twee tienermeisjes in dienst om te babystitten. Als Bob de meiden naar huis brengt, komt van het een het ander en hebben ze seks met elkaar. De getrouwde Bob trekt steeds meer met Rita en Sue op, zodat op een gegeven moment Michelle hem verlaat. Een van de twee raakt zelfs zwanger, en er komt ook een Pakistaanse jongen in beeld...

avatar van narva77
Deze film is zo ongelovelijk Brits en zo jaren 80 dat ie eigenlijk zo enorm fout is. Maar wel vermakelijk