• 8.561.623 stemmen

Alternatieve titels: The Seventh Dimension / The 7th Dimension

Oorsprong: Verenigd Koninkrijk

Geregisseerd door: Brad Watson

Met onder meer: Kelly Adams, Calita Rainford en Lucy Evans

IMDb beoordeling: 4,5 (568)

Plot Beacon77

Met enorm geavanceerde apparatuur kan een trio van computerhackers inbreken op vrijwel alle netwerken ter wereld. Ze kraken een mysterieus netwerk, dat hen toegang zou moeten geven tot de vierde dimensie en kennis van alle gebeurtenissen in toekomst, heden en verleden.

image

TeeSee64 schreef:

Echt?

avatar van Boddhi

Boddhi

De film speelt zich voornamelijk af in een flat met een paar kamers. De computertechneuten proberen een link te leggen van de biblecode naar een 4e dimensie. Leuk gevonden verhaal wat niet goed wordt uitgewerkt in de 2e helft v/d film en om zeep wordt geholpen door horrorachtige scenes.

avatar van starbright boy

starbright boy (moderator films)

• 20536 berichten

TeeSee64 schreef:

Lijkt me een hele goede film...

Pas stemmen als je de film gezien hebt, niet omdat de film je goed lijkt....

Stem verwijderd.

avatar van b00ts

b00ts

Wat een bagger zeg. Minder dan een B-film. Zo low budget als het maar kan en erg amateuristisch. Wat mij betreft een Doctor Who voor volwassenen aangevuld met wat snijwerk. Het verhaal is op zich niks mis mee. Geacteerd wordt er niet erg best. Kelly Adams doet het niet onaardig, maar met name Lucy Evans is een drama. Loopt de halve tijd hysterisch te schreeuwen en vertoont onwerkelijk gedrag met name in het begin van de film. Had al drie keer een schop onder d'r gat verdiend. Heel snel vergeten deze film.

avatar van alphatwins

alphatwins

Wat een B film zeg!

avatar van Engage77

Engage77

Verhaal beloofd wel wat, de film niet.

Ver gezocht en heel heel matig acteerwerk.

avatar van barcam

barcam

Weet echt niet wat ik hiervan moet denken.

Het idee dat men via de bijbel in meerdere dimensies kan komen is op

zich wel goed.

Maar... crappy vierderangs acteurs zoals Luc Evans met snerpende stem en de houterige David Horton helpen de boel om zeep.

Tweede helft van de film leunt op goedkope horroreffecten en wat

ketchup en een overacterende "slechterik".

Einde was dan wel weer goed gevonden.

Met een beter script, betere acteurs en iets meer budget had dit

toch iets kunnen worden, spijtig.

avatar van patjuuh

patjuuh

aardige film maar niet meer dan dat.

avatar van voomzap

voomzap

avatar van Dirksk

Dirksk

De film was voor mij na 45 min afgelopen. Toen ging hij nog 45min door. De laatste 45 min werd overdramatisch en langdraderig. Het verhaal biedt meer mogelijkheden dan de productie heeft neergezet. 2*

Tjah, probeer deze film maar eens aan een ander mens uit te leggen. Is niet te doen . Maar in ieder geval geen aanrader.

avatar van TheRtlMan

TheRtlMan

Mmm geen aanrader.. Erg saaie film.. Vanaf het begin vond ik het al niks maar bleef verder kijken om te kijken hoe hij verder ging.. Je kan beter een andere film kijken...

avatar van joolstein

joolstein

volgens mij is dit een Engelse tv- film. Eerste helft was zeker heel goed maar daarna werd het een zeer middelmatige horror. Dat was erg jammer want het is zeker geen slecht gegeven (storyline). Omdat het eind niet bevredigend is blijft mijn waardering laag

avatar van hannes64

hannes64

Zou best op TV kunnen komen, de eerst volgende weken ( voor mij dan ).

Maar `t is het niet, de film zat bij de "Day of the Dead" horror film marathon in `t Leeds International Film Festival.

Maar, deze film....als ik `t film màg noemen, is een prul, een dieptepunt met horrorelementjes met een goed verhaal, alleen hèèl slecht uitgewerkt.

Ik heb em helemaal uitgekeken, maar......ze zeggen wel `s...."Ik wil mijn 90 minuten terug".

In dit geval dus ook

avatar van Noodless

Noodless

Origineel gegeven, maar oh zo zwak en vaag uitgewerkt. Qua casting vond ik de vooral de twee acteurs tegenvallen : de één zo stijf als een hark en de ander over-acting.

Ondanks het vele blabla en het computeren vond ik de film toch lange tijd best interessant, maar helaas oogde het geheel ook wat saai door de trage opbouw. Naar het einde kregen we nog eens een korte herhaling voorgeschoteld

4/10

avatar van Kr!kke

Kr!kke

Echt een ontzettend zwakke film...

Met het verhaal op zich kan ik nog leven (al is het al wel een behoorlijk vreemd concept), maar de uitwerking ervan is werkelijk ondermaats. Voeg hierbij een aantal acteurs en actrices die beter voor een andere job hadden gekozen, en je weet genoeg.

avatar van El  Loco

El Loco

Helemaal mijn genre niet. Al dat computergedoe is niet aan mij besteed en komt allemaal erg ongeloofwaardig over.

avatar van JollyMira

JollyMira

Wat een vervelende film.Een hoop bla bla.

avatar van Phantasm

Phantasm

Waardeloos, oersaai en erg vervelend om naar te kijken.