Town Tamer (1965)

Alternatieve titel: De Wet van de Kogel

Western

geregisseerd door Lesley Selander
met Dana Andrews, Terry Moore en Pat O'Brien

Tom Rosser is een beroepsschutter die te huur is om orde op zaken te stellen in welk onrustig stadje dan ook. Zijn leven verandert drastisch als een kogel, bedoeld voor hem, zijn vrouw raakt en doodt. De moordenaar is Lee Ring, een handlanger van bendeleider Riley Condor. Rosser rijdt richting de White Plains, zogenaamd om daar land te kopen, maar hoog op zijn agenda staat de dood van de bendeleider. Als het gerucht gaat dat Rosser in de stad is, weet Condor genoeg. Bovendien weet hij ook dat zijn bendeleden geen partij zijn voor Rosser. Condor probeert de wet te gebruiken om het gevaar Rosser te elimineren.