The Bodyguard (2016)

China
Actie

geregisseerd door Yue Song
met Collin Chou, Wai-Man Chan en Yue Song

Na de dood van zijn martial arts meester verlaat Wu-Lin zijn thuis. Hij gaat op zoek naar diens andere leerling, maar wordt hij plotseling de bodyguard van Fei-fie, dochter van het rijkste hoofd van het dorp. Om de levens te beschermen van de mensen waar hij om geeft besluit hij het recht in eigen handen te nemen.

Trailer is niet juist (is van "My Beloved Bodyguard")

Juiste trailer deze film is:

The Bodyguard (2016)