Torch Singer (1933)

Alternatieve titel: Broadway Singer

Muziek / Drama

geregisseerd door Alexander Hall en George Somnes
met Claudette Colbert, Ricardo Cortez en David Manners

Sally Trent is een alleenstaande moeder, geworden. Ze kan niet voor haar dochter kan zorgen en geeft daarom haar baby voor adoptie weg. De vader, Michael Gardner, vertrekt naar China, maar hij weet niets over de adoptie van zijn dochter. Sally heeft Michael ook niets verteld, omdat ze verwacht, dat hij niet zal terugkeren. Sally accepteert vervolgens een baan als nachtclubzangeres onder het pseudoniem 'Mimi Benton'. 'Mimi' is in New York al snel bekend vanwege haar overvloedige drankgebruik en uitbundige seksleven. Op een gegeven moment krijgt Sally heimwee naar haar dochter en ze gaat meewerken aan een kinderprogramma voor de radio als de zingende en voorlezende 'Tante Jenny'. Ze hoopt op die manier haar dochter en uiteindelijk ook de vader van haar dochter te vinden.