All about Steve (2009)

geregisseerd door Phil Traill
met Sandra Bullock, Thomas Haden Church en Bradley Cooper

De excentrieke, maar lieve en stuntelige Mary Horowitz, kruiswoordpuzzelontwerpster voor de Sacramento Herald, is ervan overtuigd dat Steve, een cameraman bij CCN, haar grote liefde is. Ze volgt hem door het hele land om hem ervan te overtuigen dat ze echt bij elkaar horen. Hierbij komt Mary ongewild zelf in het nieuws.

avatar van tattoobob
Slechtste bullock film ever Kondoro0614

avatar van Kondoro0614
tattoobob schreef:
Slechtste bullock film ever Kondoro0614

Om knettergek van te worden.

avatar van Boenga
scorsese schreef:
Sandra Bullock doet hier niets verkeerd, maar haar rol is gewoon te irritant voor woorden. Dat is uiteraard ook de bedoeling, maar het werkt averechts.

Je zegt het hier helemaal: Bullock doet ongetwijfeld naar behoren wat hier van haar gevraagd wordt: een personage moet vaak irritant zijn. Het is echter niet het personage dat irriteert, het is het geheel, de onzin, de overacting; de totale afwezigheid van enig realisme.
Prima scenario voor een Disney-tekenfilm, niet voor een (rom)com.

avatar van Onweersvlieg
Grappige film!