Quelque Part Quelqu'un (1972)

Alternatieve titel: Somewhere, Someone

1 stem

Frankrijk / West-Duitsland

geregisseerd door Yannick Bellon
met Loleh Bellon, Roland Dubillard en Christine Tsingos

Een architecte van middelbare leeftijd probeert haar minnaar - een gedesillusioneerde journalist en romanschrijver - tevergeefs van alcoholisme te redden, maar vindt enige troost in haar werk. Parallel hieraan worden twee andere koppels - jonge studenten en een bejaard echtpaar waarvan het huis moet worden afgebroken - getoond, die kenmerkend zijn voor de eenzaamheid van een grote stad.