ad
  • 8.112.979 stemmen

Without a Paddle: Nature's Calling (2009)

Komedie / Avontuur | 90 minuten

Genre: Komedie / Avontuur

Geregisseerd door: Ellory Elkayem

Met onder meer: Kristopher Turner en Oliver James

Releasedatum: 13 januari 2009

Over Without a Paddle: Nature's Calling

"Three guys. One chance. No plan."

Zach en Ben zijn al beste vrienden sinds de lagere school. Beide zijn heel verschillend maar in veel opzichten toch ook hetzelfde. Nu ze in de 20 zijn, zijn ze nog steeds goede vrienden maar door het nemen van verschillende keuzes in hun leven, zijn ze elkaar uit het oog verloren. Zach komt erachter dat Ben al jaren verliefd is op Heather, die om het milieu te redden in de bossen is verdwenen en sindsdien vermist is. Zach haalt Ben over om Heather op te gaan sporen en samen met Heathers neef Nigel gaan ze de rivier op op zoek naar Heather en om hun vriendschapsbanden weer wat aan te halen.

imageimage

avatar van wwelover

wwelover

• 2015 berichten

Matig vervolg. Andere cast, redelijk dezelfde concept. Maar zwak uitgewerkt. Slechts een paar leuke grappen, zoals met die eekhoorns. Ik had eigenlijk ook wat meer puberale dingen verwacht als blote vrouwen ofzo, mede door de poster. Maar dat zat er niet eens in.

avatar van B_B

B_B

• 1969 berichten

Ik kon nog wel lachen om het eerste deel maar dit is echt bedroeven. Het verhaal is echt belachelijk, de personages oersaai en goede grappen zitten er nauwelijks in, sommige zijn zelfs gekopieerd uit het eerste deel. Bah.

0.5 ster.

avatar van Betamax

Betamax

Tamelijk domme film met een paar leuke momenten.

Wel héél erg voorspelbaar.

avatar van Zinema

Zinema (crew films)

Nog flauwer.

Na het zeer matige tot slechte deel een, was het schijnbaar toch nog aantrekkelijk voor een maatschappij deze troep te maken. Een onvoorstelbaar kinderachtige film is het gevolg. Zo had het eerste deel nog twee redelijke grappen, deze heeft er geen. Wederom onbedoeld een soort van kinderfilm.

Slecht.

avatar van RickZ

RickZ

Flauwe komedie

avatar van tomola

tomola

Inderdaad flauwe komedie, om een of andere rede heb ik hem toch afgekeken....

Er zaten wel leuke stukjes bij,maar over het algemeen erg flauw.

Maar ja de goeie komedie's zijn ook er mager, niet veel regiseurs slagen erin een goeie komedie te maken.

avatar van B_B

B_B

• 1969 berichten

tomola schreef:

niet veel regiseurs slagen erin een goeie komedie te maken.

Zach Braff, Guy Ritchie, Michel Gondry, Edgar Wright, Martin McDonagh, Shane Black, Tom Shadyac, Ethan Coen en Joel Coen, Wes Anderson, Ben Stiller, Peter Segal, Peter Berg, Jason Reitman en dan vergeet ik er vast nog heeeeeul veel

avatar van Respekked

Respekked

De meeste films uit de Apatow stal, Kevin Smith.. and go on and on.

avatar van medansavamhel

medansavamhel

Dus... waar is de komedie? Een erg dwaze film die ik snel weer zal vergeten.

avatar van funland

funland

is dit een vervolg????

ik dacht een parodie :S

teigetje37

Flauwe komedie film de eerste without a paddle is stukken leuker.

Helaas een tegenvaller.

avatar van f2sputnik

f2sputnik

Geinige film, lekkere domme en onbezonnen film.

Wel leuk om naar te kijken.

Vooral de stiefneef Nigel.

De dames waren ook erg leuk, maakte veel goed aan de film.

Ik vond het een leuke wegkijker.

Wist niet dat dit een vervolg was, blijkbaar toch een op zichzelf staand "verhaal".

avatar van Oscarwinnaar

Oscarwinnaar

Ik sluit me helemaal aan bij Sputnik.

Vermakelijk om naar te kijken.

• 20923 berichten

Super flauwe komedie zonde van je tijd het eerste deel was iets beter.

avatar van Dorpsgek!

Dorpsgek!

Hallo,na al deze negatiefe reactie s heb ik geen zin meer om te kijken.

avatar van Melvv

Melvv

Iets beter dan deel een, maar veel zal het ook niet schelen.

Leuke (flauwe) komedie waar je naar kan kijken,

niets serieus exc.

*2.5

avatar van StevenMighty

StevenMighty

Ik ging op aanraden van iemand Without a Paddle zien, maar had geen benul dat er van die film 2 bestaan en keek ik dus deze (remake, zo bleek later) uit 2009.

Wat een domme, flauwe film was me dit.

Misschien vinden kinderen er nog wat aan om het op een woensdagmiddag te bekijken, maar aan iedereen die een leuke komedie verwacht raad ik dit deel hard af.

Ik ga wel nog de film uit 2004 kijken die me was aangeraden en beter schijnt te zijn (hoop ik dan maar!), maar voor deze die ik snel wens te vergeten hou ik het op:

1,5 sterren

avatar van de kardinaal

de kardinaal

Afgezet. Geen echte waardering mogelijk dus maar laag is die zeker.

avatar van Dick2008

Dick2008

Ik heb hem niet gezien, ik dacht laat ik eerst deel 1 een volgende keer eens kijken. Wat ik niet snap, ik lees een aantal keren "kinderfilm" en dan gaan ze hem om uitzenden om 22.35 blijkbaar slapen dan de ouders.

avatar van Daan258

Daan258

Wat een vreselijke film zeg.

Ik heb het meer dan een uur vol gehouden en toen heb ik hem maar uitgezet.

dit was echt zonden van me tijd.

avatar van Marvinleeaday

Marvinleeaday

Aardige komedie, paar echt gelachen en regelmatig een beetje. Jammer van het magere eind.

avatar van Dick2008

Dick2008

Dick2008 schreef:

Nou ik hem nu gezien. Erg flauwe film. Het eerste gedeelte is overigens nog vreselijk aardig, maar zodra ze op zoektocht gaan, gaat het snel bergafwaarts. Alleen met die eekhoorns en het vogeltje vind ik dan nog wel grappig gedaan. De hele film is toch wel erg nep. Kan leuk zijn als je in een zeer melige bui bent. Ik vond de eerste film ook al niet leuk, maar deze is niet veel beter. 2.0

avatar van chiel1971

chiel1971

• 2009 stemmen

Flut vervolg film, goedkoop vervolg.