Scusa Ma Ti Chiamo Amore (2008)

Alternatieve titel: Sorry, If I Love You

Italië
Romantiek

geregisseerd door Federico Moccia
met Michela Quattrociocche, Raoul Bova en Luca Angeletti

Alessandro is een 32-jarige man die op zoek is naar een nieuwe baan. Zijn vriendin heeft hem sinds kort verlaten en dat werkt op zijn zenuwen. Totdat hij ineens op een een dag de 17-jarige Nikki tegenkomt, die zich voorbereid op haar eindexamen. Vanaf die dag zullen beiden levens veranderen. Ze worden verliefd op elkaar.

Vermakelijk filmpje wat absoluut niets om het lijf heeft. De hoofdrolspeelster is erg prettig om naar te kijken en voor de rest basta

Een vrolijke, lichte, milde, simpele, charmante, clichématige Italiaanse romantische komedie, met een aantal gevoelige momenten en met sympathieke hoofdpersonen, die je, als kijker, meteen leuk vindt. Vooral bedoeld voor het tienerpubliek.