• 8.522.697 stemmen

Geregisseerd door: Neri Parenti

Met onder meer: Christian De Sica, Massimo Ghini en Michelle Hunziker

Oorspronkelijke taal: Italiaans

Plot Natale a Rio

'Natale a Rio' bestaat uit twee delen. In het eerste deel volgen we Fabio, die in het geheim verliefd is op zijn Braziliaanse collega. Hij volgt haar naar Rio. Daar aangekomen komt zij erachter dat haar verloofde, die ze aan haar familie wilde voorstellen, vreemdgaat. Vervolgens vraagt ze Fabio te doen alsof hij haar verloofde is. In het tweede deel van de film volgen we twee pubers en hun vaders, die op een gescheiden vakantie naar Brazilie gaan. Door een fout van het reisbureau komen de jongens echter terecht in een luxe vijf-sterren-hotel en moeten hun vaders de backpacktour doen, die eigenlijk voor de jongens bedoeld was.

image