Merlin and the War of the Dragons (2008)

Fantasy

geregisseerd door Mark Atkins
met Jürgen Prochnow, Simon Lloyd Roberts en Nia Ann

De jonge magiër Merlin (Simon Lloyd Roberts) is de leerling van de grote tovenaar Mage (Jürgen Prochnow). Zijn toverkunsten worden danig op de proef gesteld wanneer een legioen vuurspuwende draken Engeland aanvalt. Geen gemakkelijke opdracht voor de jongeling die alle trucs uit de kast moet halen.

superleuke film voor groot en klein

Ik heb speciaal een account aangemaakt op deze site voor deze film. Ik ben een filmfreak, kijk bijna elke dag wel een film. Maar wat is dit een ongeloofelijke slechte film!
Zeer slechte Special effects
Zeer slechte Acteurs
Zeer slecht verhaal

Conclusie: Ga deze film kijken, en dan weet je waarover ik het heb.

ik heb hem 1* gegeven omdat het zo'n mooie film had kunnen zijn... Maar wat een slecht acteerwerk zeg. dat vechten leek echt nergens op. Je zag een aantal keer dat het zwaard heel langzaam tussen de arm en lichaam gestoken werd en dan heel nep "dood" neer viel. Heb wel gelachen bij deze film hoe slecht het wel niet kan zijn soms.

Het verhaal had zo goed kunnen zijn als het goed en levendig gebracht werd. iets beter uitdenken, echte vechtscenes neer zetten...

Nou ja misschien vindt je het wat al je een kind bent en je kijkt het op een regenachtige zondag middag lekker voor de kachel als je toch al niks van deze film verwacht...

Het mooiste van deze film vond ik toch echt de aftitelingsmuziek!

avatar van breedbeeld
Ik heb met totale verbazing naar deze film gekeken.
Zelfs een low budget film uit de jaren 60 van de vorige eeuw zou het beter gedaan hebben.
Het is alsof de plaatselijke toneelvereniging dacht wie heeft er nog een leuke Pentium !! computer van 10 jaar oud voor de CGI, halen we er iemand bij die 2 lessen gevolgd heeft op de plaatselijke videocameraclub en dan halen we nog wat lui erbij die regelmatig middeleeuwtje spelen voor de gevechten en wat ander gehol.
De appel had nog de beste performing, die zag er goed uit.
Waarschijnlijk is het merendeel van het budget gegaan naar de catering en de stuntvrouw, die wel een aardige scene te paard had, waar ze zijdelings hangend een paar hielpezen doorhakte.

Wat een slechte film. Met verbazing naar gekeken.
Verhaallijn op zich niet slecht maar de graphics en het acteren is van een bedenkelijk niveau. Kort samengevat: overslaan!

hou normaal niet zo van fantasie films enzo
maar sommige vind ik toch wel goed ondanks dat het mijn smaak niet is
maar dit valt gewoon niet goed te vinden
na een half uur snapte ik nog de bedoeling van het verhaal niet
en niks zag eruit, en dan vooral dat gtst acteer niveau
na 40 minuten maar afgegooit voor ik in slaap viel

avatar van tomola
Dit was voor mij ook een rede om toch eens m'n eigen in te schrijven.
Deze film hoort zeker thuis in de top10 slechtste films ooit.(norbit op #1)
zoals eerder vermeldt door smidsmeister.

bijzonder slecht verhaal.
special effects nog slechter.
en de acteurs spannen hier zeker de kroon....mijn god, die gasten moesten z´n eigen schamen voor zoiets.

my 2 cents

Echt door de recensies wordt je niet op het verkeerde been gezet. Dit is zo slecht, echt zo ongelooflijk slecht.

avatar van benan89
heb deze film na 20 minuten uitgezet pfffff leek wel een toneelstuk met wel 20(!) acteurs.
Niet boeiend dus

avatar van alecx
Smitsmeister schreef:
Zeer slechte Special effects
Zeer slechte Acteurs
Zeer slecht verhaal

Conclusie: Ga deze film kijken, en dan weet je waarover ik het heb.

hmm, en afschuwelijke muziek!?

kortom 0.5*

avatar van tomola
god1 schreef:
superleuke film voor groot en klein

door jou recentie/beoordeling raken mensen op een totaal verkeed spoor.... nu heeft ie 2,26 sterren terwijl hij er nog geen 1 verdiend..

avatar van riesma
Een fantasiefilm pur sang: je moet een hoop fantasie hebben om hier wat van te maken. En dan die gigantische legers, het is net als dat Sinterklaasliedje: je hoort ze wel maar je ziet ze niet!
Zelfs een aflevering van Charmed bezit special effect van hoogstaander niveau.
En mooiere vrouwen.

avatar van moviemeterman
wauw. mooie film hoor

avatar van Dartmeister
Geen woorden voor, schitterende film.

De hoes is wel mooi!

avatar van snowqueen
Ja hahaha van mij 1 ster voor het hoesje

avatar van cebass
ik zet zelden een film uit voor het einde. dit was er echter 1 van. ze moeten zulke mensen verbieden meer films te maken

avatar van Gameface
gezien de vorige berichten....zou dit Cult kunnen worden....zo slecht dat het leuk wordt......ben ik ff blij dat ik deze niet gedownload heb.....bedankt iedereen

avatar van jordandejong
17 sep komt ie op zone horror. Hoe kan je zone horror krijgen? upc heeft het weggehaald.

god1 schreef:
superleuke film voor groot en klein

helemaal mee eens als je films kijkt voor amusement is het een hele leuke film.
ik vond hem geweldig.

je moet hem natuurlijk niet vergelijken met lord of the rings want
A het is een totaal andere film en
B er zijn geen miljoenen voor uitgegeven.

avatar van BlueJudaskiss
Een meevaller... films van The Asylum hebben wel eens slechter uitgepakt. Het verhaal had met twintig minuten korter gekund maar is voor dat 'inzakmoment' heel aardig te doen. Special effects, ach... ik stoor me daar niet zo aan. Gewoon vrolijke onzin die redelijk vermaakt!

avatar van ALTA
Wat een bagger zeg. Gelukkig duurde het maar anderhalfuur, twee uur deze troep was echt veel te veel geweest. Op zich heel jammer, qua verhaal was de film nog wel degelijk. Met een fatsoenlijk budget en fatsoenlijke acteurs had het stukken beter kunnen zijn. Maar daar ontbrak het dus aan. Zonde zeg.