Call of the Wild (2009)

Avontuur / Drama

geregisseerd door Richard Gabai
met Christopher Lloyd, Jaleel White en Veronica Cartwright

Tegen haar zin gaat het negenjarige stadsmeisje Ryan Hale (Ariel Gade) op bezoek bij haar opa in Montana. Het is er koud, de mensen zijn er veel te vriendelijk en er is niet eens een winkelcentrum om in rond te hangen. Maar dan vindt Ryan een gewonde wilde hond. Ze ontfermt zich over het dier en noemt hem "Buck". Samen met haar opa en een paar nieuwe vrienden weet ze Buck er weer bovenop te helpen. En dan krijgt Ryan een idee: ze schrijft zich in om samen met Buck deel te nemen aan de jaarlijkse sledehondenwedstrijd.

avatar van Cfour
5 stemmen maar geen reacties, mmm... jammer.

avatar van WB
WB
Christopher "Doc" Lloyd... hmm, ben stiekem toch wel benieuwd, hoewel het plot van de film wel heel goedkoop en Lassie-achtig oogt...

Film is al tig maal verfilmd hoor en het verhaal is in grote lijnen het zelfde.

avatar van flyer
Jammer maar deze verfilming lijkt nergens op. De film zit vol met fouten over husky´s. Het verhaal is echt niets. Het is dat ik liefhebber ben van husky honden en graag naar deze honden mag kijken want anders had ik de DVD in de prullebak gedeponeerd

avatar van Goodfella1812
Weinig nieuws onder de zon inderdaad. Toch vermaak ik me altijd wel met dit soort films al is deze dankzij het zeer matige acteerwerk en de ontzettend voorspelbare verhaallijn geen voldoende waard.. 2.5*

avatar van erpunited
Ik vond de film ook echt tegenvallen. standaard. zo voorspellend. Matig geacteerd. Nee geen aanrader

avatar van missy85
Ik heb de film gezien, maar ik de film heeft een andere verhaallijn dan hierboven staat. En hij duurt 88 minuten. Maar verder wel een mooie film.

Geen bal aan, ook 3D, dacht voor de 3D TV, doe je de doos open zitten er kartonnen brilletjes in met rood/groene glazen. En dat in full HD

Dit is de slechtste film die ik ken, waarin Christopher Lloyd speelt. Hijzelf speelt best wel aardig, maar de rest kan echt niet acteren. Het verhaal is ook zeer matig.

avatar van tommykonijn
Ik dacht dat deze film iets origineler zou zijn, dan dat hij uiteindelijk was. Eigenlijk is het weer een soort kloon van Snow Dogs met een iets ander verhaal. Toch is het een vermakelijke winterfilmpje. Voor een gezellige middag/avond is hij wel oke, Het acteerwerk is niet zo heel goed, en het ziet er allemaal niet bepaald fantastisch uit. Maar als je het verstand op nul zet, is het best een vermakelijke film. Aardig en vermakelijk, maar ook niet meer dan dat. Ik heb overigens wel de originele versie gezien en niet de 3D.

avatar van Marvinleeaday
erpunited schreef:

Beetje late reactie, maar een voorspellende film?? Lijkt me spannend!

avatar van boemboem27
Aardig filmpje voor een druilerige zondagmiddag
geen hoogstandje .
maar ach het is een lieve feelgoodmovie

avatar van alexspyforever
Aardige film vind ik wel. Ik weet dat er meerder versies van bestaan maar deze heb ik nooit gezien dus kan niet gaan vergelijken. Het plot is simpel en cliché, maar wel fijn. Ik heb me niet de moeite gedaan om deze met het aanwezige 3D-brilletje te bekijken in de DVD-box. Ik vond de natuurbeelden op zich al mooi genoeg.

avatar van AmazingPP
Vreselijk zoete en slordige film die dan ook nog eens een uitgave van DFW krijgt. Ik heb de Blu Ray gekocht voor 2,50 Euro bij de MM en het is werkelijk te droevig hoe deze film op dit medium staat. Korrelig onscherp beeld, nog een mindere kwaliteit dan een VHS-band. Hupla, de prullenbak in! Over de film zelf: het begint al direct goed. Als de opa de auto open doet zie je de twee cameramensen in de reflectie in het raampje van de auto, zo slordig!! Dan het acteerwerk van dat meisje (ik weet niet hoe ze heet)! Vreselijk! Ik besef heus wel dat ik niet de doelgroep ben van deze film met mijn 47 jaar, maar ik kan echt alles kijken als het goed gebracht word. Helaas is dat met deze film, wat mij betreft dan, niet het geval. 1,5 * voor de honden!