The Evil in Us (2016)

Canada
Horror

geregisseerd door Jason William Lee
met Debs Howard, Marina Pasqua en Kylee Bush

Zes schoolvrienden ontmoeten elkaar op een afgelegen eilandje in de buurt van Washington. Het is de bedoeling er een weekendje te feesten en plezier te maken. Eén van de vrienden heeft drugs bij zich en verschillende leden van de groep maken hiervan gebruik. Wat zij op dat moment nog niet weten, is dat het geen cocaïne is, maar een nieuw soort drugs waardoor men last krijgt van zeer hevige woedeaanvallen. Al snel ontstaat er complete chaos binnen de groep.

avatar van Kondoro0614
Geinige trailer. Lijkt mij nog wel een leuke B.

avatar van Elvenraad
De zoveelste horrorfilm over een handvol jonge mensen die (naar alle waarschijnlijkheid) één voor één wprden afgeslacht. Wanneer komt Hollywood eens met een ander concept aanzetten?

Aardige poster

avatar van Valak
Poster ziet er inderdaad wel weer aangrijpend uit.

Wat in de beschrijving staat dat ze hun zelfbeheersing volledig verliezen door middel van een ander soort drug, is volgens mij dan een weer wat meer bijzondere toevoeging.

avatar van john mcclane 2
Elvenraad schreef:

valt mee,,het is geen typisch cabin in the wood by the lake verhaal

avatar van john mcclane 2
niet helemaal geslaagde poging om het hele zombie gebeuren een twist te geven.
Maar ook weer niet helemaal mislukt, '
Het begin intro lijkt op een james bond lsd bad trip intro . met een behoorlijke lading bloed.
Dat beloofd wat voor de horror liefhebber.
Maar je moet na een sterk begin een kleine drie kwartier wachten tot het los barst .
En dan is het best oke,waarbij de gore meestal niet echt heel erg in beeld word gebracht.
Maar wel dreigend aan voelt,.
Er zitten tussen door wat zijsporen naar het hoe en waarom.Die wat ver gezocht zijn,
En op het einde word een hoop verklaard,maar is vooral een schreeuw om een vervolg.
Wat eigenlijk wel een poging waard is,,het voelt bijna als een open einde,
maar das gewoonte in het Genre natuurlijk.

avatar van tattoobob
Poster is een op een overgenomen van een andere slechte horror......ik kan er ff niet opkomen welke.
Topic voor HALVE TAMME.

avatar van Valak
Bedoel je eventueel Skinwalkers (2006) tattoobob?
Daar moest ik gelijk aan denken bij deze poster.

Valak schreef:
Bedoel je eventueel Skinwalkers (2006) tattoobob?
Daar moest ik gelijk aan denken bij deze poster.

Hoppaaaa....ja die bedoel ik
Thanx man

Graag gedaan!

avatar van umbra
Beetje matig werkje dit. Komt overal wat te kort om echt geslaagd te zijn, laatste 10min waren nog 't sterkst 4.5 à 5/10

avatar van perceived
Soort van anti drugs campagne verpakt in een Horror. Beetje dumb, maar best genietbaar. Heeft z'n toffe momenten en wat originele invalshoeken waar helaas niet bijster veel mee wordt gedaan. Als tussendoortje wel oké.

zwak