Small Town Saturday Night (2010)

geregisseerd door Ryan Craig
met Chris Pine, John Hawkes en Lin Shaye

De subtiele connectie tussen een hulpsheriff, een zanger, een ex-gevangene en een alleenstaande moeder zullen samensmelten in dit verhaal over het leven in een klein stadje. Tommy Carson werkt keihard om de rust in het vooruitzicht te bewaren maar Donny, bezig met een levensstijl in een neerwaartse spiraal, maakt dit nog moeilijker voor de hulpsheriff. De zanger Rhett Ryan ontdekt dat zijn dromen niet samengaan met zijn droomvrouw. Samantha houdt van haar zanger maar realiseert zich haar toekomst en die van haar dochter niet samengaan met die van hem. Les wil bij de vriendenkliek van zijn broer inpassen maar zijn overbezorgde moeder wil dat hij daar afstand van neemt.