• 8.347.392 stemmen

Geregisseerd door: Mark Malone

Met onder meer: Kiefer Sutherland, Anthony LaPaglia en Radha Mitchell

Plot Dead Heat

"All Bets Are Off."

Detective Pally LaMarr moet noodgedwongen stoppen met werken. Zijn gezondheid is slecht, zijn vrouw heeft hem verlaten en hij zit tegen het suïcidale aan. Dan overtuigt zijn broer Ray hem dat hij een racepaard moet kopen, en zadelt hem op met een waardeloze jockey. Wat hij niet weet is dat zijn jockey grote schulden heeft bij de maffia.

image

avatar van jedi29

jedi29

Aardige film, soms met heel wat humor en minder aktie, Sutherland speelt hier toch weer op zen best, niet opvallend maar gewoon keigoe. Verhaallijn en uitwerking zijn ook in orde... vreemd dat hij hier zo een lage kwotering krijgt. Maar goed das ieders zen mening.

avatar van Jeremy_Sisto

Jeremy_Sisto

Kiefer Sutherland wat is dat toch een TOP acteur. Absoluut mij favoriet samen met Jeremy Sisto. _o_ de film vond ik wat minder 2,5*

avatar van Sutherland

Sutherland

Eens...Kiefer was weer lekker op dreef in deze film. De grapjes tussendoor kon ik ook zeker waarderen. Echt een prima film hoor! Zeker het bekijken waard!

avatar van nightbreed

nightbreed

Verrassend goede film voor 1 euro

Kiefer Sutherland en Anthony LaPaglia zijn zoals gewoonlijk goed en het script is echt verfrissend.

Het einde is een beetje geforceerd maar dat mag de pret niet drukken.

Er staat hier dat de film 120 minuten duurt maar dat klopt niet want de versie in Nederland en Duitsland (de versie voor heel Europa neem ik aan) duurt 94 minuten.

Er staat ook dat het een aktie/comedy is maar in feite is dit een Dramafilm/Misdaadfilm met een snufje aktie en een snufje comedy.

Voor 1 euro mag je deze leuke film niet laten liggen.

Cijfer: 3,5

avatar van tukkerstein

tukkerstein

• 2054 berichten

Inderdaad een verfrissende film. Er wordt zeer goed geacteerd, zeker door Kiefer Sutherland. Het begin is niet erg boeiend maar het wordt al snel beter en interessanter. De film vertegenwoordigt veel genres, misdaad, drama, actie en komedie. Veel grappen kent de film niet, maar die er zijn, zijn dik in orde en soms zelfs erg geestig.

avatar van Malick

Malick

Verbazingwekkend heb ik weer gekeken hoe mensen als Kiefer Sutherland en Anthony LaPaglia niet de slechtste onder de acteurs toch weer een ongelukkige keuze gemaakt hebben. Beiden heren hebben helaas maar een handvol goede films gemaakt waar dat aan ligt is het kiezen van hun rollen. Tja, wat valt er over dit vehikel te zeggen dat ik gewoon niet te pruimen vond. Het acteerwerk, voorspelbaar verhaal, dito uitwerking en eigenlijk niet eens de moeite waard om naar te kijken. En het geforceerde einde laat zien dat de hele film eigenlijk geforceerd gemaakt is. Tijd en geld kunnen hier beter gebruikt worden!

avatar van Donkerwoud

Donkerwoud

Dit is zo'n titel die ik als kind waarschijnlijk heerlijk had gevonden als jaren '80 buddykomedie a la 48 hours of Lethal Weapon. Twee totaal verschillende mannen die zich uit een bepaald probleem moeten worstelen. Maar helaas ben ik inmiddels een volwassen vent en is de film pas in 2002 uitgekomen, en dan kun je toch niet anders dan concluderen dat het niet zo heel goed geslaagd is in zijn opzet. Het script is echt onder de maat wat betreft de logica; het verhaal is vanaf de eerste scene volledig te voorspellen en om de zoveel tijd wordt de soundtrack aangevuld met walgelijke keyboard-deuntjes. Alleen de paar goede grappen kunnen de boel nog redden van een enorme ramp, want bij vlagen is het best hilarisch te noemen. Fijne film als luchtige onzin tussen het serieuze werk door.

avatar van 88Fabian

88Fabian

Goeie film hoor.

avatar van aburex

aburex

Vond deze film best wel aardig voor een tussendoortje. Kiefer Sutherland speelt zijn rol goed als politieman die moet afhaken wegens een hartkwaal. Spijtig van het einde dat een beetje bij het haar is getrokken.

avatar van TragieStar.*

TragieStar.*

Lijkt me wel een goede film met een goede cast maar niet meer dan dat, maar ik zal wel zien.

avatar van blurp194

blurp194

Weinig bijzonders - geen slechte film maar je mist er ook niets aan.

avatar van sharonb

sharonb

Vind het toch weer een film die me om een of andere reden bij blijft.

Mooie film