• 10.512 nieuwsartikelen

Geregisseerd door: Lara Shapiro

Met onder meer: Lindsay Lohan, Luke Kirby en Cheryl Hines

Gesproken taal: Engels

Plot Labor Pains

"Some stories just keep on growing"

Thea is niet bepaald goed in haar baan. Ze vreest dan ook dat ze binnenkort ontslagen zal worden. Om dit te vermijden, doet ze alsof ze zwanger is. Als ze merkt dat ze speciaal behandeld wordt, houdt ze de schijn negen maanden lang op.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

avatar van _Daan_

_Daan_

Leuk filmpje om even tussendoor te kijken!

avatar van katjaken

katjaken

Verstand op nul en kijken...dan is deze film aangenaam namiddagvertier.

avatar van *San*

*San*

Te huur bij Movie Max!

Ik vond het een zeer komische film met een goed spelende Lohan.

Jammer dat hij nog nooit de bioscoopzalen bereikt heeft.

avatar van clapperloader

clapperloader

Was helaas niet erg gecharmeerd van deze film, en al helemaal niet van het acteren van Lindsay Lohan. Standaard verhaal met een voorspellend eind. Toch een paar leuke momentjes en heb hier en daar hardop moeten lachen.

2,5 *

avatar van Sesing

Sesing

De film is leuk. Alleen ben niet dol op Lindsay lohan als actrice

avatar van DonOswaldo

DonOswaldo

• 1931 stemmen

Wegkijkertje.

Mocht qua humor-gehalte wat meer, maar gelukkig is het drama-gehalte ook niet al te hoog waardoor het toch wel vlot wegkijkt. Daarbij weet Lindsay Lohan haar rol toch wel aardig in te vullen.

avatar van notorious_kim

notorious_kim

Verassend dat dit geen flopfilm is. Oke, natuurlijk ook geen topper, maar hij kijkt goed weg. Gaat nergens vervelen en de opbouw is wel deftig.

avatar van samijo

samijo

vond ik geen slechte film, ik heb wel een beetje met her te doen. ben ook geen grote lindsey fan, (behalven parent trap) maar heb lekker zitten te kijken en vond het juist leuk dat het voorspelbar was, dan hoef je ook niet teveel te denken. (vind ik lekker af en toe als kinderen slapen!)

avatar van Elineloves

Elineloves

Tsja.. Lindsay Lohan. Ze heeft het niet meer. Vroeger was ze sexy, charmant, ondeugend.. Maar nu lijkt ze een leeg omhulsel. Een rip-off van de vroegere Lindsay, alleen wat vlakker en minder interessant.

Maar enfin, ze doet het enigzins wel oké. Ben benieuwd om haar eens in een serieuze rol te zien. Dit soort rollen heeft ze flink uitgemolken, tijd voor iets nieuws.

Toch is Labor Pains niet alleen maar kommer en kwel. Het is cliché, zoet en natuurlijk altijd met een happy ending. Het pluspunt van deze film is dat je ergens toch wel met haar meeleeft. Ze is zo verstrikt geraakt in haar eigen leugens dat ze geen uitweg meer weet.

Leuk voor een druilerige namiddag, maar geen hoogvlieger.

avatar van melvddonk

melvddonk

In Georgia Rule heeft ze een wat serieuzere rol.

avatar van xxc

xxc

Hmm.. vroeger zag ik Lindsay Lohan altijd graag spelen. In 'I know who killed me' vind ik haar bijvoorbeeld erg goed.. Maar hier.. nee.

Nouja, het verhaal opzich is natuurlijk al een beetje onwaarschijnlijk. Dat kan dan opzich nog wel. Maar dat ze dan op een gegeven moment echt zélf begint te geloven dat ze zwanger is? Nee, dat vind ik gewoon onzin.

En als genre is deze film een komedie? Deze film is pas een komedie als 30 days of night een komedie is. Totaal niet dus. Ik heb, toen ik deze film aan het kijken was, geen een lachje op mijn gezicht gehad. Ik vond het totaal niet grappig. Dus hoe ze er in vredesnaam bij komen om dit een komedie te noemen?

De film heeft iets te veel drama. Óf het was oorspronkelijk een drama en ze hadden er een andere actrice in moeten zetten en nog wat meer drama, óf het is een komedie maar dan moet er toch echt een hoop meer komedie in zitten, en dat is helaas niet het geval.

Het verhaal is gewoon té dramatisch en té onwaarschijnlijk. En nja, lindsay lohan..

Nee, net zoals hierboven/hieronder staat.. Lindsay Lohan heeft het niet meer. Ontzettend jammer.

avatar van daxclusive

daxclusive

Leuke film, niet een extreme geweldige komedie... Maar dit viel goed te doen.

Geinig einde die ik afsluit met 2,5 sterren.

avatar van tommycool

tommycool

Teleurgesteld. Ik verwachte een leuke comedie film maar ik kon niet eens een grijnsje op m'n gezicht toveren. jammer...

avatar van Igora

Igora

Leuke film, niks meer niks minder

avatar van Dk2008

Dk2008

Ach ja het is jammer van al het negatieve nieuws rond haar privé-leven. Maar ik vind dit toch een leuke film om te zien. Lindsay is knap met een zeer mooie uitstraling en ze speelt trouwens nog goed ook. Het verhaal zelf is niet zo denderend maar de rol van Thea die bijna gaat geloven dat ze nog echt zwanger is ook wordt toch leuk opgebouwd. Het eerste halfuur is wat aan de saaie kant, hoewel die vervelende baas met dat hondje... De gymnastiekles is ook grappig....Daarna wordt het allemaal veel leuker. Naar het einde toe wat rommelig, maar toch is de film veel leuker dan ik aanvankelijk dacht. 4.0.

avatar van moviemafketel

moviemafketel

• 19752 berichten

Niet aan mij besteed deze zogenaamde komedie. Misschien een iets te hoog oestrogeen-gehalte of zo. Het acteerwerk helpt ook niet mee. Lohan heeft een lekker lichaam. Acteren kan ze niet dus dan ga je meer op dat soort dingen letten. Heb ook geen enkele keer hoeven lachen en dat is toch wel handig bij een Komedie. Snel vergeten deze slappe hap.

avatar van K. V.

K. V.

'k vond het een prima film om eens mee te pikken via tv. Geen topper, maar kijk toch goed weg. De cast deed het prima en 'k heb toch af en toe moeten lachen, maar verwacht zeker geen topkomedie.

avatar van Miszmi

Miszmi

Van te voren weinig van deze film verwacht, sloeg hem dan ook elke keer over als ik hem tegen kwam. Van de week toch maar eens gekeken, bij gebrek aan wat beters en ik wilde een film waarbij ik niet na hoefde te denken. De film viel reuze mee, prima in elkaar gezet en ik ergerde me zelfs niet aan Lohan waar ik zeker geen fan van ben. Natuurlijk voorspelbaar en kan je het einde al vrij snel raden, maar hij kijkt lekker vlot weg.

avatar van BlueJudaskiss

BlueJudaskiss (moderator films)

Geinige meevaller met een leuke Lindsay Lohan. Geen dijenkletser, maar leuk en niet al te zoetsappig.

Ik ben zelf niet echt van dit soort style films, maar ik vond het toch wel iets hebben. Ik heb genoten. Zelf kon ik niet altijd mijn aandacht erbij houden, maar dat ligt aan mij. Ik ben namelijk van de spanning. Verder vond ik dit toch wel een leuke film voor eens een keer tussendoor!

Theunissen

Na wat breed in de pers uitgemeten probleempjes met drugs en alcohol, wilde Lindsay Lohan met deze Komedie film haar rentree maken.

In dit verhaal draait het om de jonge secretaresse Thea Clayhill (Lindsay Lohan), die na het dodelijke auto ongeluk van haar ouders, in haar uppie de zorg heeft over haar zusje Emma Clayhill (Bridgit Mendler). Het is dus een grote schok als haar baas haar wil ontslaan. Om haar baan te houden, zegt Lohan dat ze zwanger is.

Alle voor de hand liggende grappen komen voorbij terwijl de zinnige dingen die haar personage zou kunnen leren genegeerd worden. Er is nul chemie tussen de tortelduifjes, dus niet gek dat Lindsay Lohan's carrière hiermee niet uit het slop kwam.

Al met al een flauwe en clichématige Komedie film, die het aankijken nauwelijks (eigenlijk alleen vanwege Lindsay Lohan) waard is.

avatar van Zwolle84

Zwolle84

Leuk hoe Lindsay Lohan dit soort simpele filmpjes altijd weer opkrikt met haar talent en persoonlijkheid. Velen doen er neerbuigend over, maar ze doet het domweg erg goed, keer op keer.

Erg fijn, ondanks de voorspelbaarheid. Ronde 7.

avatar van Phantasm

Phantasm

Niet echt goed en niet echt slecht. leuk om een keer gezien te hebben.