Point of Entry (2007)

Alternatieve titel: Panic Button

Drama / Thriller

geregisseerd door Stephen Bridgewater
met Holly Marie Combs, Felix J. Boyle en Max Burkholder

Nadat ze tijdens een inbraak werd aangerand besluit Kathy met haar gezin te verhuizen naar een beveiligde woning op een bewaakt domein. Daar ontmoet ze de op het eerste gezicht zeer vriendelijke buurman Caleb. Deze raakt echter al snel volledig geobsedeerd door haar en begint haar te stalken.

Standaard tv film die nooit echt op gang komt.

avatar van MatthijsG.
Daar sluit ik me bij aan.

avatar van mixmaster
rtl4 film die zo erg voorspelbaar is dat je hem na 10 minuten al wil afzetten.

wij hebben deze film gisteren gehuurd, maar wat er op de achterkant van het hoesje staat komt totaal niet overeen met wat er in de film gebeurt. Ten 1e gaat die Caleb er 's nachts nooit op uit met een verrekijker, daarnaast wordt Brianna nooit vermist en de laatste zin: wat verbergt Caleb in zijn vriezer slaat ook helemaal nergens op.. Dat vond ik wel een beetje jammer.. Idd een beetje zo'n rtl 4 film...

Wat een ontzettende schijtfilm zeg.. slecht geacteerd en geen enkel schrikmoment. En zoals al eerder gezegd, klopt er helemaal niets van de omschrijving op de achterkant. volgens mij heeft degene die de beschrijivng heeft geschreven die hele film niet gezien.
geen aanrader dus.

Vind het een te lage waardeering hoor.
Zo slecht was ie helemaal niet!
Ik vind hem een voldoende dus een 3*.
Het was niet echt een thriller maar over het algemeen wel een goede film met de geheimzinnige gekke buurman.
En Rezaa je hebt gelyk er was iets met vrieskast en dat kwam in het hele verhaal niet voor :S?

avatar van Phantasm
Redelijke film, is inderdaad voorspelbaar.

melvddonk
Wat leuk om Holly Marie Combs weer eens te zien zeg! Een aantal jaar geleden was ik verslaafd aan Charmed en ik vond Holly Marie Combs altijd erg leuk, dus ik was aangenaam verrast haar te zien toen de film begon. Maar terwijl ze in Charmed altijd zo leuk was, was ze dat hier totaal niet. Haar karakter was saai en ook het acteren ging haar niet erg goed af. Nope, dat was al een minpuntje.

Verder zat was het verhaal redelijk en ook redelijk uitgewerkt, maar het was het allemaal net niet. In het begin was het te langdradig en de climax duurde te kort. Ze wisten te gemakkelijk te ontsnappen en spanning was er dan ook nauwelijks.

Jammer.

Voorspelbare film. Maar heeft me toch wel vermaakt. 2.5

Een film zoals er 13 zijn in een dozijn.
Maar heel slecht is hij wel niet, al weet je op voorhand hoe dit afloopt.

avatar van 606
Sommige dingen zijn nogal onlogisch, bijvoorbeeld:
Moeder drinkt wijn met haar goede vriendin heel de dag, maar kijkt geen minuut naar haar kind om.
Beveiligings agent ziet oud politie agent naar binnen gaan maar komt niet naa
r buiten.

Verder was het best oke.