ad

Geregisseerd door: Darin Scott

Met onder meer: Meghan Ory, Jeffrey Combs en Diane Salinger

Over Dark House

"Death Lives Here"

Door een traumatische gebeurtenis in Claire Thompson (Meghan Ory) haar jeugd hebben demonen bezit van haar genomen. De enige manier om deze demonen uit te drijven is om terug te keren naar het huis waar het bloedbad plaatsvond en waar alles begon...

avatar van animo

animo

Wat een misbaksel van een film zeg.

Skippen maar.

avatar van erik1677

erik1677

Een compleet misbaksel wil ik het niet noemen, maar mn verwachtingen waren wel hoog gespannen toen ik de naam Jeffrey Combs zag staan.

De man doet immers mee in een paar favoriete films van me, noeme een Castle freak en the reanimator serie.

En deze film begon heerlijk sfeervol en bruut.

Het begin bv is echt priceless.

Een stevig stukkie geweldige horror.

maar helaas hoe verder de film vordert, hoe wanstaltiger ie word.

Spanning word ingeruild voor verschrikkelijke fx's.

En alle bloed wat vervolgens in de film voorkomt komt weer rechtsstreeks uit de pc gerold.

En in het begin stukkie lieten ze het nu net zo goed zien, hoe wij gore-freaks het graag zien.

Volgens mij een gemiste kans.

avatar van Noodless

Noodless

Ik ga gewoon akkoord met mijn voorganger. Het begin zag er veelbelovend uit....maar daarna werd het heel wat minder op alle fronten. 3/10