Power 98 (1996)

Thriller

geregisseerd door Jamie Hellman
met Eric Roberts, Jason Gedrick en Jennie Garth

Jon Price leidt een normaal totdat ene Karlin Pickett hem vraagt om medepresentator te worden van een radioshow. De shows worden steeds vreemder en op een dag belt een luisteraar naar de show om een moord te bekennen. Door de druk van Pickett, blijft Price doorgaan met de show, maar komt in grote problemen terecht.

avatar van matthijs_013
Matige en zeer ongeloofwaardige B-film, maar hij kijkt wel lekker weg. Voor mensen die geen diepgang verwachten kan het wel vermakelijk zijn. Garth speelt een overbodige rol, voor haar hoef je deze film zeker niet te bekijken.