Longshot (2001)

Drama / Misdaad

geregisseerd door Lionel C. Martin
met Tony DeCamillis, Hunter Tylo en Joey Sculthorpe

Alex en Jack zijn broers, maar dat is dan ook meteen het enige dat ze gemeen hebben. Alex is verlegen, wordt gepest op school en was verantwoordelijk voor het verlies van de school in een belangrijke sportwedstrijd. Jack is charismatisch en succesvol, maar zoals hij vrouwen aantrekt, trekt hij ook problemen aan!

avatar van De Knip
Voor de liefhebbers: Britney spears speelt hier ook een klein rolletje in, als stewardess.

avatar van BlueJudaskiss
Hier speelt Jessica Wesson een klein rolletje in heb ik gelezen: ze heeft af en toe een rolletje gehad in Home Improvement. Benieuwd hoe ze geworden is.

avatar van Mads Smikkelsen
Wat een bud-film zeg, voor en door tieners!! zelfs mijn zoontje van 12 liep verveeld weg (na mij). Oppervlakkig prul.
Miskoop van de maand zeg maar......................