• 8.603.011 stemmen

Get Smart's Bruce and Lloyd Out of Control (2008)

Komedie / Actie | 71 minuten

Genre: Komedie / Actie

Geregisseerd door: Gil Junger

Met onder meer: Masi Oka, Nate Torrence en Bryan Callen

• Google Play Bekijk via Google Play
  • Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Get Smart's Bruce and Lloyd Out of Control

"Loved Get Smart? Get more!"

De slimmeriken van R&D moeten uit hun lab en comfortzone vertrekken als ze in actie moeten komen om hun nieuwste uitvinding terug te krijgen. Deze uitvinding, een onzichtbaarheidsmantel, moet door hen gevonden worden voordat het in handen komt van de KAOS. Tijdens hun zoektocht worden ze tegengewerkt door het hele onzichtbaarheidsgebeuren en leren ze hoe het is om een echte spion te zijn.

image

avatar van MrLee

MrLee

Aardige 'spin of' van Get Smart, mooie effecten maar wel erg voorspelbaar en soms kinderachtig. Heb me toch goed vermaakt.

avatar van De Vries

De Vries

redelijke kinder film.... beetje genre Spy Kids maar op momenten ook wel weer grappig

avatar van Grgry

Grgry

Ik had niet zo veel van de film verwacht .. Maar hij is zeeeer grappig vond ik .. vooral Lloyd (de dikke) met zijn opmerkingen.

Zeker een aanrader hoor ..heb al heel wat slechter gezien !

avatar van DutchLion

DutchLion

Echt een lompe film gaat echt helemaal nergens over, slechte acteurs, die dikke vooral. Het einde gaat al helemaal nergens over, veel te kinderachtig, al vermoet ik dat mijn neefje van 10 snel overschakeld naar Bob de Bouwer! Die zogenaamde jamesbond tools, veel te ver gezocht, veel te nep, fake etc.

avatar van Scavy

Scavy

Hij is wel oke, maar niet meer dan dat.

Het meeste gelachen heb ik eigenlijk met een filmpje tijdens de aftiteling.... tijdens de film misschien ook een paar keer geglimlacht maar niet meer dan dat.

Voor dat ene filmpje 2*

avatar van Ruben. K.

Ruben. K.

Grgry schreef:

Zeker een aanrader hoor ..heb al heel wat slechter gezien !

Ik ben van mening dat je nog al snel een 5 geeft voor de films die je ziet, heb je lijst bekeken en je doet het nogal vaak en dan juist niet bij de films die in mijn en andere ogen wel de moeite waard zijn.

Hmmzzzz

avatar van alegondatje

alegondatje

Een beetje flauwe film

Er zaten wel grappige momenten in.

Als het buiten regent en je hebt geen slaap kun je deze op bed lekker weg kijken...........................

avatar van Rohp

Rohp

wel oke, niet speciaal ofso maar heeft wel zijn grappig moment, wel erg voorspelbaar en hoe verder in het verhaal, hoe kinderachtiger het word

avatar van Lucaj

Lucaj

Zonde van t geld en van de tijd.

Alleen 't 1e stuk was lachen.

Die gast met de onzichtbaarheidsmantel.

avatar van Katharina

Katharina

Was te doen. Grappig voor een x.

avatar van funland

funland

ik snap het niet.. er zijn 2 Get Smarts uit gekomen in 2008.. welke is nu de echte of een rip-off.. ik kan niet volgen

avatar van stephan73

stephan73

funland schreef:

Dit is een (rechtstreeks op DVD verschenen) Get Smart film, die de personages Bruce en Lloyd gebruikt. De andere Get Smart werd in de bioscopen uitgebracht!

avatar van sartbeau

sartbeau

Eerst 'Get Smart' kijken en daarna deze. Borduurt leuk erop door.

Leuke film, maar niet meesterlijk. Toch zeker wel lach-momenten.

avatar van pjutter

pjutter

wat een Rot film,

totaaal niet grappig

avatar van TopGear63

TopGear63

Kan het nog slechter worden? Zulke droge humor heb ik nooit gezien.

avatar van TopGear89

TopGear89

slechtste film ooit

avatar van Doom

Doom

Best wel een degelijke komedie. Niet super grappig, maar wel redelijk vermakelijk door de domme acties van Bruce en Lloyd. Ze maken een hoop goed, maar het kan de film natuurlijk niet naar een hoog niveau trekken.

avatar van skipy05

skipy05

ik vond hem niet slecht. Het is zowat een vervolg/toevoeging van de 1ste film. Er zitten wel grappige stukken bij. Hij is wel redelijk kort. Ik vind het muziekje wel leuk dat meermaals gebruikt word

avatar van jjwebaline

jjwebaline

Ik heb eerst GET SMART gekeken en toen deze erachter aan. Ik verwachtte er niet veel van en da's maar goed ook. Slecht verhaal, dun verhaal... Acteurs doen nog een poging om het leuk te maken en ik vond hun personages ook leuk in de film get smart, maar B-niveau straalde ervan af helaas. Jammer, want grote broer GET SMART had wel een leuker klein zusje verdiend. Het idee van zo'n spin-off is ook leuk gevonden - uitvoering echter bagger!

avatar van notsub

notsub

Dit is echt het slechtste wat ik in jaren heb gezien. De humor komt nergens uit de verf en dan is het met een uurtje afgelopen na een zeer dun verhaaltje over een vage uitvinding. De laatste tien minuten worden dan nog gevuld met wat scenes die de film blijkbaar niet gehaald hebben. Dit is echt ondermaats en geen speelfilm waardig in mijn ogen.

avatar van DonOswaldo

DonOswaldo

• 1931 stemmen

Aardige spin-off om een keertje te kijken.. wel slechter dan Get Smart

Beetje flauw, maar wel paar grappige stukjes..

Verder niets bovengemiddelds.. en denk dat de personages Bruce and Lloyd wel wat meer potentie hadden..

En jammer genoeg ook best wel kort de film.. achja zoals ik al zei leuk voor een keertje

avatar van Aapje81

Aapje81

• 2036 berichten

In vergelijking met zijn voorganger is deze spin-off of vervolg of wat het dan ook is behoorlijk low budget en eigenlijk niet interessant. Toch heb ik om de droogheid wel heel af en toe kunnen lachen en ik vond het wel leuk om Hateway weer voorbij te zien komen. Maar over het geheel genomen ontstijgt dit nauwelijks het niveau van een tv-serie en is het gewoon ondermaats.

avatar van Kr!kke

Kr!kke

Een matige komedie, die niet in de buurt komt van Get Smart. Nochtans heeft deze film best wel goede ingrediënten om er een goede komedie van te maken: het verhaal is wel goed en Bruce and Lloyd zijn op zich nog wel komische figuren. Jammer genoeg werd er niet genoeg met gedaan, zodat het uiteindelijk een redelijk flauwe komedie werd. Er zijn wel een paar aardige stukjes, maar jammer genoeg was het aandeel van deze betere stukken zéér klein in de film.

avatar van Fast Eddy

Fast Eddy

'k had eigenlijk niet te veel verwacht en nog minder gekregen.

Filterdun verhaal, met slechts zelden een goeie grap.

avatar van Pantoffel

Pantoffel

Precies wat ik ervan verwacht had.

Het verhaal stelde niet veel voor.

De grappen waren flauw en het was allemaal behoorlijk voorspelbaar.

Toch had ik weinig moeite om hem uit te kijken.

avatar van lars-pixar

lars-pixar

Na dat we Masi Oka hebben gezien in Get Smart is het natuurlijk ook een uitdaging om hem als Bruce te zien in

Get Smart's Bruce and Lloyd Out of Control maar deze zeer korte film slaagt er niet in om de grappen even leuk te houden als in Get Smart (met Steven Carell)

Het idee is best leuk om een personage uit een andere film te plaatsen in een vervolg.

Het verhaal is niet echt over nagedacht en is erg simpel neer gezet, en kan dan ook niet het niveau halen van Get Smart en als dan de grappen nog op geven moment gaan irriteren is de leukigheid er van af.

Het voordeel aan de tijdsduur van de film is dat je al snel op het hoogte punt zit waar door de film een goed tempo lijkt te hebben.

Door dat de film erg kort duurt is de film voor dat je weet al weer afgelopen, na het uur krijg je dan nog een paar bloopers te zien.

Maar om heerlijk te zien is de film voor een avond erg vermakelijk.

avatar van Richard_Voorhees

Richard_Voorhees

Ik vind Get Smart wel tof, maar dit lijkt me bijzonder slecht...