Willy 1er (2016)

Alternatieve titel: Willy I

Frankrijk
Drama / Komedie

geregisseerd door Ludovic Boukherma, Zoran Boukherma, Marielle Gautier en Hugo P. Thomas
met Daniel Vannet, Noémie Lvovsky en Romain Léger

Als zijn tweelingbroer sterft besluit de vijftigjarige Willy om dan eindelijk het ouderlijke huis te gaan verlaten. Hij verhuist naar een naburig stadje om een verse start te maken. Hoewel hij een buitenbeentje is probeert Willy er het beste van te maken.

avatar van Verhoeven
Gaat dit ook nog buiten Frankrijk vertoond worden? Lijkt me een sympathieke film.