American Drug War: The Last White Hope (2007)

Documentaire / Misdaad

geregisseerd door Kevin Booth
met Joe Arpaio, Jello Biafra en Jeff Blackburn

Al decennia is er een oorlog tegen drugs aan de gang in de Verenigde Staten. Deze documentaire van Kevin Booth, die zelf ook alle drugsproblematiek meemaakte via familie en vrienden, laat zien wat de problemen alleen maar erger maakt. Er wordt met verschillende mensen gesproken over het beleid en waarom het niet werkt.

Erg goede documentaire die van gebruiker tot overheid alles laat zien, hier kan Michael Moore een puntje aan zuigen

avatar van missl
Goede docu, het wordt van verschillende kanten belicht en ook goed dat de maker er een persoonlijke touch aan geeft door over zijn eigen problemen te praten, jammer dat hier uiteindelijk geen informatie meer over gegeven word.
Ook leuk dat gedeelte in Amsterdam!

avatar van tzan
informatief helemaal voor mekaar, punten worden alleen niet sterk neergezet en het geheel is erg rommelig.