The Night of the Following Day (1968)

Misdaad

geregisseerd door Hubert Cornfield
met Marlon Brando, Richard Boone en Rita Moreno

De zaken beginnen te escaleren voor een groep criminelen nadat ze een jong meisje kidnappen en haar voor losgeld vasthouden in een strandhuis in Frankrijk. Nadat het losgeld is opgehaald , weten ze niet wie ze meer moeten vertrouwen.

avatar van Dogie_Hogan
Voor de Marlon Brando fans HIER een link naar de supergrote, alternatieve poster.

Deze film is veel beter dan op imdb word gezegd. Best een aardig thriller plotje.Marlon Brando is stoer zeker als ie met lekker begint te schieten. Samen met Hessel gehuurd op video bij de cult videotheek in Amsterdam. Ze hadden daar veel ouwe videobanden staan in de kelder (touch of evil,somebody up there likes me) Geinig om die films op video te zien staan heb ik jaren naar gezocht nu komt alles gelukkig uit op dvd.