La Gran Vida (2000)

Alternatieve titel: Living It Up

Spanje

geregisseerd door Antonio Cuadri
met Salma Hayek, Carmelo Gómez en Fernando Valverde

Lola is een sexy serveerster die de eindjes aan elkaar moet knopen om rond te komen. Dan ontmoet ze de charmante Martin, een miljonair die zijn geld sneller uitgeeft als water kan stromen. Het is liefde op het eerste gezicht. Martin overstelpt Lola met dure cadeaus, luxe diners en zwembaden vol champagne. Wat Lola niet weet, is dat Martin het geld geleend heeft en het al lang terug had moeten betalen. De maffia zit hem op de hielen en dreigt zijn leven en erger nog... zijn liefde te verwoesten.

Fredo Corleone
Erg vermakkelijke film.
Jammer dat zo weinig mensen hem hier gezien hebben wat hayek is echt top in deze film.

avatar van Pannenkoek
Leuke wegkijkfilm.

Heel aardig verhaal en goed geacteerd met name door Hayek.
Helaas met maar 10 stemmen blijkbaar erg onbekend.