Speechless (1994)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Ron Underwood
met Michael Keaton, Geena Davis en Christopher Reeve

Kevin Vallick en Julia Mann zijn twee politieke speech-schrijvers die elkaar ontmoeten en verliefd op elkaar worden. Maar dan ontdekken ze dat ze werken voor de tegen over elkaar staande kandidaten.

maar 9 mensen deze film gezien?
is een zeer leuke film,met een aardig verhaal,goed acteerwerk van michael keaton.
en ik geloof de laatste film van cristopher reeve voor dat hij dat ongeluk kreeg.
pas uitgekomen op dvd,zeker een aanrader.

avatar van speedy23
Een geestige komedie met een politiek tintje, waarin Michael Keaton en Geena Davis in de voetsporen treden van het vermaarde koppel Spencer Tracy-Katharine Hepburn. Ze doen het zeker niet slecht...

Ik sluit me aan bij Speedy... leuke romantische komedie... 3,5 *** voor de leuke dialogen/speeches en de romantiek!

Leuke romantische comedie waarbij twee speechschrijvers van twee rivaliserende gouverneurskandidaten verliefd op elkaar worden. Er is weinig mis met deze film, een goeie balans tussen de rom en de com. Uiteraard nogal voorspelbaar, maar ook dat hoort erbij. Geena Davis is zeker leuk, en let ook op de mini-rol van Jon Favreau.

avatar van Decec
Een leuke romantiek film...
Prima verhaal...
Prima acteerwerk...
Wel leuk bekende acteurs: Michael Keaton, Ernie Hudson, Christopher Reeve (overleden)
en Ernie Hudson...
Actrices Geena Davis speelt goed...
Zeker aanrader...

Geen HD aanwezig, geen grote breedbeeld, maar iets kleiner...