Passion of Mind (2000)

Romantiek / Drama

geregisseerd door Alain Berliner
met Demi Moore, Stellan Skarsgård en Peter Riegert

Een mooie maar eenzame Amerikaanse vrouw, die in de Provence in Frankrijk woont, leidt een fantasieleven dat op het punt staat om een verontrustende ommekeer te maken. Wanneer ze in romantisch Frankrijk in slaap valt, wordt ze wakker in het hectische New York. Wanneer ze in 't drukke New York gaat slapen wordt ze wakker in het zonovergoten Frankrijk.

Mooie film met een aparte sfeer, waarin een onwaarschijnlijk verhaal redelijk geloofwaardig overkomt. Was erg nieuwsgierig naar het einde en werd niet teleurgesteld. 3,5*

Een ietwat aparte film, die mij niet wist mee te slepen. 2 sterren.

avatar van JohnWilliams
Apart is die zeker!

speranza
Demi Moore spat van het scherm af in deze bijzondere film.