• 8.225.938 stemmen

Geregisseerd door: Niels Arden Oplev

Met onder meer: Martin Buch, Anders W. Berthelsen en Sidse Babett Knudsen

Oorspronkelijke taal: Deens

Over Fukssvansen

Dennis en Carl zijn broers die op een kleine boerderij op het platteland wonen. Dennis wil een vriendin voor kerstmis. Carl zorgt dat Dennis precies krijgt wat hij wil als hij Rita ontmoet in de lokale bar. Ze is weg bij haar man en ze laat de kans niet lopen om zich te verstoppen bij Dennis en Carl.

image

avatar van nightbreed

nightbreed

Hmm, vreemd dat niemand hier op heeft gestemd. Ik zat een beetje naar Deense films te zoeken (ben dol op Deense films) en toen herinnerde ik me dat ik deze zo'n 5 jaar geleden heb gezien. Ik kan me alleen nog herinneren dat de film van die typische droge humor heeft en dat ik de film, voor een Deense film, een beetje vond tegenvallen. Ohw ja, de film bevat ook van die merkwaardige typetjes.