Mother, May I Sleep with Danger? (2016)

Thriller

geregisseerd door Melanie Aitkenhead
met Leila George, Emily Meade en Tori Spelling

Leah is eindejaarsstudente theaterwetenschappen. Ze wil haar nieuwe vriendin Pearl, een fotografe, introduceren aan haar conservatieve moeder. Wat zowel moeder als dochter echter niet weten, is dat Pearl eigenlijk een vampier is. Hoewel ze niet zo van bloedvergieten houdt als haar drie vampier-vriendinnen, zal ze hier pas mee kunnen stoppen als ze haar echte liefde vindt en haar vervolgens in een vampier verandert.

Gisteren deze film voor het eerst gezien. hij was zeer aangenaam. Het verhaal is een beetje een standaard liefdes verhaal (buiten het feit dan dat het over lesbische vampiers gaat). Maar het is allemaal wel mooi uitgewerkt. Daarnaast weet de film mijn aandacht ook vrij goed vast te houden.

Echt wereld schokkende gebeurtenissen zijn er niet, maar het is wel heel leuk om te zien als je op een avond niets beter te doen hebt.

avatar van Lancher
banger schreef:

Ben het wel met je eens met dat dit een film is die je blijft boeien en er dus voor zorgt dat je echt de film wilt uit kijken.

De film is niet perfect, zo als dat ik 'Tori Spelling' niet helemaal vind passen tussen de rest van de cast. Maar het houdt je aandacht wel goed vast. Met name de soundtrack, die is echt goed en voegt wat toe de gehele film door. Ook bepaalde shots en de toch wel erotische ondertoon, maar op een fraaie manier gedaan in combinatie met Macbeth van Shakespeare.

Om eerlijk te zijn ben ik blij verrast. Soundtrack is echt top, de vampieren/nightwalker effecten zijn cool gedaan en passie voel je de hele film door. Mother, May I Sleep with Danger? heeft gewoon een bepaalde vibe en sfeer door de hele film heen, die wanneer je pakt, vasthoudt tot aan het einde van de film.

avatar van Glacius
Wat is de kans dat je als actrice twee keer in verschillende films speelt die 'Mother, may I sleep with Danger' heten.

avatar van panax
beroerd !!

avatar van ILDIB
Puntgemiddelde is wel te laag tis geen topper. Helaas is t een ratjetoe. Sommige goede scènes worden afgewisseld met ronduit amateuristische. Beetje hak en plak werk. Scènes met spelling zijn ronduit dramatisch slecht. Onlogisch ook het gedrag past totaal niet. Men wilde een soft erotische horror maken en dat is deels gelukt. Maar de andere helft is gewoon te slecht. Franco staat op de hoes. Ik denk dat ie 1 middagje is komen opdagen voor zijn bijdrage.