• 8.227.911 stemmen

Turok: Son of Stone (2008)

Animatie / Sciencefiction | 73 minuten

Genre: Animatie / Sciencefiction

Geregisseerd door: Curt Geda, Dan Riba, Frank Squillace en Tad Stones

Met onder meer: Adam Beach en Irene Bedard

IMDb beoordeling: 6,3 (769)

Over Turok: Son of Stone

Tijdens zijn twintigjarige ballingschap is Turok een machtige en gevreesde krijger geworden. Hij keert nu naar huis terug en vindt zijn dorp vernietigd en zijn familie afgeslacht door de handen van de meedogenloze tiran Chichak. Op zijn missie van wraak moet Turok naar het Verloren Land reizen, een door de tijd vergeten plaats, waar verschrikkelijke beesten op alles jagen die zich in het land durven te vertonen. Turok zal zijn grootste gevechten aangaan als hij mensenetende dinosaurussen, genadeloze holbewoners en de donkere kant van zijn eigen ik moet bevechten, enkel om daarna te proberen zijn gezworen vijand te vernietigen.

image

Turok (stemrol)

Catori (stemrol)

Young Catori

Young Turok / Cliff Person

Sepinto (stemrol)

avatar van valerio2003

valerio2003

cool dat daar een tekenfilm van is

ik ben benieuwd wanneer die uitkomt

avatar van DaDonDaDa

DaDonDaDa

zeer slechte poster, past totaal niet bij de beelden van de trailer

avatar van Bla

Bla

Spel nog wel eens gedaan. Dat was al slecht, vrees voor de film het ergste.

avatar van megaman

megaman

Bla schreef:

Spel nog wel eens gedaan. Dat was al slecht, vrees voor de film het ergste.

Over welk Turok spel heb je het dan? Er zijn er inmiddels 6

avatar van dominion

dominion

Die voor de ps2 was de leukste.

avatar van Danielo.

Danielo.

De N64 spellen waren destijds natuurlijk fantastisch (Dinosaur hunter, Seeds of Evil, Rage Wars en Shadows of Oblivion). Deze animatie film is meer in de trant van Dinosaur hunter en dichter bij de eerste comics. Indianen die via een grot/portaal in een andere wereld komen met dino's en andere monsters. Aardige film voor de liefhebber. Op het gebied van animatie voelt het een beetje begin jaren 90 houterig aan. Ik heb me ermee vermaakt.