Turok: Son of Stone (2008)

Animatie / Sciencefiction

geregisseerd door Curt Geda, Dan Riba, Frank Squillace en Tad Stones
met de stemmen van Adam Beach, Irene Bedard en Gil Birmingham

Tijdens zijn twintigjarige ballingschap is Turok een machtige en gevreesde krijger geworden. Hij keert nu naar huis terug en vindt zijn dorp vernietigd en zijn familie afgeslacht door de handen van de meedogenloze tiran Chichak. Op zijn missie van wraak moet Turok naar het Verloren Land reizen, een door de tijd vergeten plaats, waar verschrikkelijke beesten op alles jagen die zich in het land durven te vertonen. Turok zal zijn grootste gevechten aangaan als hij mensenetende dinosaurussen, genadeloze holbewoners en de donkere kant van zijn eigen ik moet bevechten, enkel om daarna te proberen zijn gezworen vijand te vernietigen.

avatar van valerio2003
cool dat daar een tekenfilm van is
ik ben benieuwd wanneer die uitkomt

avatar van DaDonDaDa
zeer slechte poster, past totaal niet bij de beelden van de trailer

avatar van Bla
Bla
Spel nog wel eens gedaan. Dat was al slecht, vrees voor de film het ergste.

avatar van megaman
Bla schreef:
Spel nog wel eens gedaan. Dat was al slecht, vrees voor de film het ergste.

Over welk Turok spel heb je het dan? Er zijn er inmiddels 6

dominion
Die voor de ps2 was de leukste.