• 8.300.224 stemmen

Genre: Drama / Thriller

Geregisseerd door: Allen Wolf

Met onder meer: Philip Winchester, Lacey Chabert en Tim Draxl

Plot In My Sleep

"Sleepwalking Can Be Deadly"

Amper gekleed ontwaakt Marcus in het midden van een begraafplaats. Hij heeft geen enkel idee hoe hij daar terecht gekomen is. Maar het is niet de eerste keer dat dit gebeurd is. Eigenlijk moet Marcus zich elke ochtend bij het ontwaken afvragen: "Waar was ik vannacht? Met wie was ik op pad?". Marcus lijdt aan parasomnia, een ongewone slaapstoornis die hem in staat stelt om in zijn slaap dingen te doen en te veroorzaken zonder dat hij zich de volgende morgen ook maar iets herinnert.

avatar van Cosworth

Cosworth

1 stem 2,5 ster en geen reactie achtergelaten mmm,gewoon maar kijken want wat betekent die 2,5 nou?

avatar van guylopez93

guylopez93

het verhaal klinkt wel veelbelovend

avatar van revengeyo

revengeyo

dit is echt niks.

een c film

geschoten met een iphone, acteurs van de straat etc..

avatar van hannes64

hannes64

Niet zoveel mis mee.

Een beetje hitchcock-achtige film, die je vasthoud tot aan `t end.

Heb me hierbij prima vermaakt, ook al is `t ook nog om Lacey Chabert te aanschouwen.

Goeie film.

avatar van TimZor

TimZor

Geschoten met een I-Phone ??? Dan waren de beelden wel erger geweest hoor.

Zeker geen echt hoogstaande film oke maar ik vondt het niet verkeerd om te kijken. Best leuk bedacht ook vooral ook dat becky helemaal op het einde nog zij dat zij het meisje was aan de telefoon. Acteerwerk was inderdaad niet optimaal en heb ik ook beter gezien hoor maar krijgt van mij evengoed een voldoende 6/3 omdat ik hem toch zonder problemen of gedachte van is het nou nog niet afgelopen heb uitgekeken.

avatar van jeeke21

jeeke21

Geen hoogvlieger ! Maar toch lekker uitgekeken !

avatar van injectx

injectx

Helemaal geen verkeerde film. Van begin tot eind lekker af gekeken. Acteerwerk, zoals hierboven al vermeld, niet optimaal maar gewoon prima filmpje!

avatar van Noodless

Noodless

Redelijk, de plot is wel interessant om te volgen en de kijker blijft tot het einde min of meer in het ongewisse. Lijkt zo'n filmpje voor vijf-tv 6/10

avatar van whoooohooo

whoooohooo

Ik moet toegeven... ik las het verhaal en dacht oh dit is wel aardig, maar 't zou vast niet super zijn... en ik ben aangenaam verrast... het verhaal is pakkend, en je blijft tot het einde geboeid kiijken... Inderdaad had ik af en toe ook een beetje een "hitchcock" gevoel, wat misschien versterkt door de achtergrond-muziek.. Qua acteren kan het misschien wel wat beter, maar er zijn slechtere films!

avatar van Movie-Addicted

Movie-Addicted

jeeke21 schreef:

Geen hoogvlieger ! Maar toch lekker uitgekeken !

Mee eens, alleen niet afgekeken

avatar van Elineloves

Elineloves

Aardige film. Niet echt bijzonder, maar wel vermakelijk genoeg om uit te kijken. Op een gegeven moment begin je zelf mee te denken hoe de vork in steel zit, maar je blijkt steeds op een dwaalspoor te zitten. Ook erg leuk dat Lacey er in zit, wat een mooie verschijning is dat meisje toch.

Verder is het niet heel spannend, maar wel onderhoudend. Er gebeurt genoeg. In het begin lijkt het een woensdagavond RTL 4 film te worden, maar gelukkig trok dit gevoel snel weg.

Fijn acteerwerk, niet altijd even hoogstaand maar wel prima en geloofwaardig. Deze film zal toch nog wel een tijdje blijven hangen, mede dankzij het interessante onderwerp.

avatar van maflcaro

maflcaro

grote bagger ,klaar.

avatar van AmazingPP

AmazingPP

Helemaal geen verkeerde thriller. Ik vond hem in ieder geval boeiend genoeg om hem af te kijken. OK, het acteerwerk is niet om over naar huis te schrijven, maar het is ook weer niet zo tenenkrommend als b.v. Goede tijden, slechte tijden! (want dat is echt heel erg...) Je wilt toch weten wie het gedaan heeft en de afloop van het verhaal is geloofwaardig. Niks mis met deze film. En degene die hierboven beweert dat hij is geschoten met een IPhone moet of zijn ogen goed uitwrijven of een andere televisie kopen!

3 *

avatar van daxclusive

daxclusive

• 2019 stemmen

Goede film, aparte verhaallijn en toch intressant.

Gezien de slechte recenties en lage cijfers, geef ik toch een 4*

Ik vond m goed

avatar van jippie2010

jippie2010

daxclusive schreef:

Goede film, aparte verhaallijn en toch intressant.

Gezien de slechte recenties en lage cijfers, geef ik toch een 4*

Ik vond m goed

Het zou goed zijn als je stem verwijderd zou worden, want daar doen we hier niet aan.

Het verhaal is aardig en nodigd uit om te kijken. Hoewel de film interessant genoeg blijft om door te blijven kijken blijft het slechte acteerwerk echt storend. *2.0

avatar van John Lee Hooker

John Lee Hooker

Ik heb sowieso eigenlijk nooit zoveel met die droom-achtige thrillers waarbij je je voortdurend af zit te vragen wat nu de werkelijkheid is en wat niet. Als de uitwerking goed is wil ik echter soms nog wel met kleffe handen eindigen. In My Sleep had best potentie maar naarmate de tijd vorderde werden de situaties steeds roekelozer afgehandeld en kregen de twee vrouwen een te grote taak in het geheel. Marcus is continu op zoek naar de waarheid maar hij komt geen stap verder waardoor het een behoorlijk langdradige zit is geworden.

avatar van Tonypulp

Tonypulp

Leek wel een afstudeerproject van een doofstomme hond. Belachelijk lelijk wanproduct..

avatar van wendyvortex

wendyvortex

Misschien dat de regisseur het in zich heeft eens een aflevering van "The Bold and the Beautiful" tot een goed einde te brengen, maar een feature-film dan moet je toch iets verstand hebben van films.

Dit is puur TV-werk-kwaliteit, mag de naam B-film nog niet eens dragen.

Acteurs acteren ook op hun soaps en de dialogen, camerawerk en het plot liggen ook op dat niveau.

Het zal dan ook nauwelijks verrassend zijn dat deze thriller nergens spannend is, de uitkomst ook al niet en dan allemaal van die yuppie-figuren in de hoofdrollen.

avatar van Clapboy

Clapboy

Spannende wat losjes geschoten film. Lekker mysterieus en wel leuk acteerwerk. Zeker meer dan vermakelijk en sfeervol.

avatar van Phantasm

Phantasm

Bijzonder was het niet echt, vermakelijk om naar te kijken.