2012 Doomsday (2008)

Actie / Avontuur

geregisseerd door Nick Everhart
met Dale Midkiff, Ami Dolenz en Cliff De Young

Op 21 december 2012 beginnen vier mensen (vreemden van elkaar), gedreven door geloof, aan een reis naar een oude tempel in het hart van Mexico. Voor de Maya indianen is deze dag de laatste vastgelegde dag. Voor NASA wetenschappers is het een rampzalige verschuiving. Voor de rest van ons is het Doomsday.

Tjonge...noem je dat een film?

avatar van Pim1993
Wahah-AU!

avatar van Rowinos
Dat vastklampen aan 'het geloof' ook in deze film. Om van te janken!

avatar van SmackItUp
jacolijn123 schreef:

Bantavoer
Rowinos schreef:
Dat vastklampen aan 'het geloof' ook in deze film. Om van te janken!

Inderdaad, overdrijven is ook een vak. Ik dacht eerst dat het een film was van EO, maar niets is waar. Asylum. Heb wel betere films gezien van hun. Maar dit is gewoon bagger. Acteurs die niet kunnen acteren. Lijkt wel of ze de tekst oplezen. Special effects was nog erger dan de rampen. Hoewel die tornado wel aardig leek, maar verder. En dan de fouten. Regen leek niet op regen, maar op stralen water, zoals in je douche in plaats van druppels. "De zon komt zo op." Eh, de zon schijnt al als je naar de omgeving kijkt. Gebruik dan een filter of zo. Nee, dit is een zeer goedkope aftreksel van 2012.

jacolijn123 schreef:
Ik droom nog regelmatig over deze film, wat een onvergetelijke ervaring!

Alleen als je gesnoven, gespoten en gedronken heb, misschien. Maar ik denk dat je het cynisch of sarcastisch bedoeld hebt? Maar ja, deze film staat niet voor niets op tweede plaats van de Flop 100.