100 Million BC (2008)

Sciencefiction / Avontuur

geregisseerd door Griff Furst
met Michael Gross, Christopher Atkins en Greg Evigan

Tijdens de jaren '40 ging een team wetenschappers via een experiment terug naar de prehistorie. Maar het experiment liep niet zoals gepland en alles wat fout kon gaan, ging ook fout. Jaren later besluit een wetenschapper met een nieuw team terug te reizen naar de prehistorie om het oude team te redden. Maar als ze tijdens de terugreis per ongeluk een gigantische vleesetende dinosaurus mee terug nemen, beginnen de problemen pas echt.

avatar van Quaest
Slechte film, ik wil men 85 minuten terug :d
En konden ze dat monster nou niet beter in beeld brengen?

0.5/5

Haha, hilarisch slecht gewoon. Een halve eeuw terug konden ze al betere special effects maken. 100 Million BC is werkelijk een schande voor de huidige technologie. Daarbij rammelt het plot aan alle kanten en laten we maar zwijgen over het acteerwerk. Bijzonder (waarschijnlijk onbedoeld) vermakelijk, daarom een 1 voor de moeite.

avatar van apolicum
Waw! Toch weer maar eens een pareltje van Griff Furst! Als hij zo doorgaat komt hij gegarandeerd in mijn lijstje van favoriete regisseurs terrecht

avatar van Polvo
Inderdaad een verschrikkelijke slechte film, behalve de al veel genoemde special effects is het acteerwerk ook beneden alle pijl.
Daarbij komt nog dat er inhoudelijk niks van klopt.
Zo is koolstof datering maar mogelijk tot een 10.000 jaar terug en zeker geen 70 miljoen jaar.

Wat een superslechte film. De special effects zo nep, en over het acteer werk ........ daar heb zijn gewoon geen woorden voor.

avatar van lagaiske
Dit wil ik zo snel mogelijk vergeten.
Ze hopen duidelijk te profiteren van 10 000 B.C.
Wat een misbaksel van een (film) is me dit!!!!!

voorkant is indrukwekkender dan de film zelf... de film is echt een super slecht aftreksel van 10.000 BC

Het is in zijn algeheel gewoon een slechte film, het acteer werk is echt slecht, het filmwerk is slecht, dan heb ik het nog niet over de special effects...

Zo'n monster in het moeras is gewoon zo slecht dat ze die alleen in beeld brengen door de camera zo snel heen en weer te bewegen zodat je het alleen super wazig ziet en dan nog zie je dat het te nep is... een tekenfilm is nog echter.....

De muurschilderingen die gevonden zijn, met koolstofdatering van 70mil. jaar geleden is onzin, koolstofdatering is tot 65.000 jaar geleden nauwkeurig, verder is er niks tot weinig bekend waardoor je door berekening er een paar eeuw naast kunt zitten.... Goeie gok dan dat ze er 6 jaar maar naast zaten...

Daarnaast is het ook grappig om te zien dat er grafitie op de bomen kan zitten 70 mil. jaar geleden...

Ik ga er geen woorden meer aan vuil maken, dit is gewoon zonde van mijn tijd... kan alles wel opnoemen maar ik geef hem een 0,5 grofweg omdat ik hem geen 0,0 kan geven.....

Wist waar ik aan begon, heb hem een kans gegeven maar vind het echt slecht, een miljoentje meer erin investeren en ik had het een redelijke tot goeie film gevonden waarschijnlijk

schaap140 schreef:

De titel is enkel bedoeld om mee te liften op 10.000 BC, verder lijkt de film er totaal niet op. 100 Million BC is eerder een sc-fi-achtig namaaksel van Jurassic Park.

avatar van maddux
Wat een enorme k.. film.
Zeer slechte special effects.
Echt geen bal aan.
85 minuten van mijn leven verspild.

Kevin13
ziet er mij nog redelijk aangenaam uit. hoogstwaarschijnlijk beter dan 10.000 B.C. die superslecht was.

Kevin13 schreef:

Ik zou zeggen geef het een kans

pffffffff.......Ik ben sprakeloos. Samen met Hillside strangler murders is dit waarschijnlijk een van de slechtste films van de afgelopen eeuwen. Vind ook dat er een top lijst mag komen van slechtste films ooit.

Deze film is zo slecht, dat ik nog nooit zoveel gelachen heb..

De dino's zien eruit alsof het poppen zijn die regelrecht uit de speelgoed zaak komen. het acteerwerk is ronduit slecht.

Ik vond het echt een hele slechte film. Die dino's zien er heel nep uit.
Volgens mij moest het een beetje een film worden die op 10,000 BC leek, die was al slecht maar deze was veel nog veel slechter. Echt zo'n low-budget film. 0,5

avatar van raymon
ik heb keihard gelachen, geweldig! Na het zien van deze film weet je dat het altijd erger kan!

avatar van meijer76
Sorry, maar ik dach toch echt dat dit 2008 was,
dit is niet aan deze film af te lezen in elkgeval.
Erg slordige special effects, en een slap verhaal.

als je nu niets aan je leven heb... dan kan je deze film kijken.

Wat een vreselijke slechte B-film slecht gefilmd slecht in beeld gebracht en de acteurs ook niet goed.

Vraag me af of ze wat verdiend hebben met deze film

een 0 ( helaas kan niet een o.5 dan maar )

de poster ziet er niet onaardig uit

avatar van onmund

nou, na dit filmpje te hebben gezien heb ik geen zin om 85 minuten van mn leven te verneuken. kerel sega 16 bit had betere graphics

avatar van !!!!*Lucky
Heb me rot gelachen om deze film ..

0.5 *

Woorden schieten tekort om duidelik te maken wat een ongelogelijke K** film dit is. Tenzij je van walgelijk slechte nep-neanderthalers houd en nep dinos, zou ik deze film maar niet kijken. Special effects zijn waardeloos en slaan nergens op, het acteer werk was ook compleet zoek, en historisch sloeg het ook al nergens op. Een van de slechtste films van de afgelopen tijd. En voor degene die denken dat dit al een slechte film is, probeer eens te kijken naar de Hillside Strangler murders om te zien dat het nog veel en veeeeeeeeeeeel slechter kan.

avatar van Ushanti

I love this movie,never laughed that much.and i am happy that the women are still shaved under their arms after 6 years ; -)

avatar van Lui
Lui (crew)
De film viel mij nog mee! De special effects waren gigantisch slecht, slechter kon gewoon niet, soms zag je gewoon een halve dino stilstaan terwijl hij wegrende. Desalniettemin toch redelijk vermakelijk. Ik heb slechtere gezien van The Asylum, die me geen moment wisten te boeien! Deze komt nog weg met 1,5 sterren.

avatar van Phantasm
Wat een klotefilm, er zat ook werkelijk niets in, wat een onzin, het meeste speelt zich ook nog eens af in het donker, waardoor je ook maar bar weinig krijgt te zien, grote puinhoop gewoon.

De special effects heb ik zelfs in james bond films beter gezien.
Het acteerwerk was prut al hadden ze er met het verhaal een mooie film van kunnen maken.
Ik zet zelden een film vroegtijdig uit, maar deze ging al na 30 min uit.

edeningrid
he wat een commentaar , waarom kijk je dan lolly

ik heb me serieus doodgelachen om deze film, ik heb hem helemaal tot het einde afgekeken goede komedie

Slechtste film die ik EVER gezien heb!

Het is gewoon geen goeie film! In die tijd, waren er nog geen vogels! Die bestonden toen nog niet!

avatar van Frenetic
Slechte film, slecht verhaal