• 8.298.464 stemmen

Genre: Komedie

Geregisseerd door: Mark Lafferty

Met onder meer: Jason Biggs, Eva Longoria en Rob Corddry

Plot Lower Learning

Het gaat slecht met de school waar Tom werkt; de toets-resultaten blijken de slechtste van de staat te zijn, docenten zijn dronken of hebben het te druk met seks en het schoolhoofd maakt de ouders geld afhandig. Tot overmaat van ramp blijkt Tom als onderdirecteur de enige die hier iets aan kan veranderen.

image

Tom Willoman

Rebecca Seabrook (as Eva Longoria Parker)

Harper Billings

Laura Buchwald

Jesse Buchwald

Turner Abernathy

Nurse Gretchen

Decatur Doublewide

Digdug O'Shaughnessy (as Hayes Macarthur)

avatar van titia

titia

Is hier al meer over bekend? Een releasedatum? (anywhere?)

Op IMDB staat dat ze nog aan het filmen zijn, maar ook dat de laatste update van oktober 2007 was, en dat is al weer een tijdje terug. Kortom, als er iemand wat over weet.....

avatar van UrbanDjampa

UrbanDjampa

Ik wilde 'm gaan kijken, maar gezien de lage cijfers laat ik het nog een tijdje wachten..

stinissen (crew films & series)

Eerst kijken en dan mening geven en nooit naar anderen kijken.

avatar van Figo

Figo

Niet meer dan een tussendoortje met wat gortdroge grappen tussendoor die me wel konden bekoren.

avatar van Ninto

Ninto

Zucht...

avatar van joe black

joe black

Geen topfilm. Wel een paar keer goed moeten lachen met Corddry, de gymleerkracht en een paar andere situaties. Een echte relax/verstand-op-nulfilm.

avatar van skipy05

skipy05

Ik zat altijd maar te wachten op het moment dat de film echt ging beginnen. Spijtig genoeg is dat er niet gekomen. Hij is flauw begonnen en ook zo geëindigd. Ik vond heb zelf eens niet grappig.

heb de film gezien ,Biggs haalt het humor gehalte van A-pie bij lange na niet, droge grappen zo nu en dan , meer niet !

avatar van Aapje81

Aapje81

• 1918 berichten

In eerste instantie vond ik het allemaal nog vrij genietbaar door de cynische toon. Maar toen de film langer ging duren was het niets meer dan erg flauw. Biggs doet het op zich nog best leuk maar hij heeft totaal geen chemie met Longoria. Daarbij zijn de bijfiguren nog erg flauw en toen het einde in zicht kwam had mijn ergernis zijn hoogtepunt bereikt. Omdat ik in het begin nog af en toe heb kunnen lachen geef ik dit niet de laagste score maar over de hele film gezien is deze heel matig.

avatar van Fran

Fran

• 1953 berichten

Normaal is het zo, dat als ik zie dat Biggs in een film zit, ik van te voren weet dat ik deze film qua humor heel leuk ga vinden. Maar wat een sof zeg. Deze humor was echt zo ongelooflijk flauw. Alsof ik in een deuk ga liggen van een kind dat constant loopt te ruften. Al die types werden ook zo overdreven neergezet in de film. Zoals die directeur bijvoorbeeld, of die leraren die voor hem werken als een soort knokploeg. . Ik vond het meer lijken op een kinderfilm.

avatar van notorious_kim

notorious_kim

Zonder veel verwachting naar deze prent gekeken, en dat was maar goed ook. In het algemeen een hele saaie irriterende prent. Jason Biggs en Eva Longoria Parker zijn de enige twee die deze film toch nog iets opwaarderen van een 0-score. Al was hun acteerprestatie nu ook weer niet om over naar huis te schrijven.

Een afrader!

avatar van DonOswaldo

DonOswaldo

• 1931 stemmen

Jammer.

En ik dacht nog wel dat dit mij als een van de weinigen zou kunnen bekoren. Veel momenten gaat het nergens over en zo nu en dan een semi-doordachte grap, maar allemaal zo flauw en over-the-top gebracht, iets te (of het wordt verkeerd gebracht door de cast).

Cast is fijn met Eva Longoria en Rob Corddry. Jason Biggs vind ik net als The American Pie reeks overgewaardeerd, maar erger ik me ook niet aan. Alleen dat ze zo onserieus/kinderlijk acteren verpest het, en dat is juist wat de film nog op had kunnen krikken.

Ook de basisschool setting was een volstrekt verkeerde keus, maakt het weer net dat beetje kinderachtiger. Nee, geef mij maar een highschool setting.

Erg ondermaats.

avatar van jjwebaline

jjwebaline

Geen hoogvlieger, maar sommige dialogen zijn wel erg sterk... vooral de volwassen praat en gedrag van de kleintjes!

avatar van Elineloves

Elineloves

De film begint al met een te dik kind die een vieze scheet laat en dan vrolijk lachend verder wandelt. Oke, de toon is gezet. Je weet direct wat je kan verwachten.

Ook ik had de hoop dat het allemaal wel mee zou vallen, dat het echt niet zo slecht zou zijn als hier geschreven werd.. Maar jawel. Wat was dit een lang anderhalf uur. Er had zoveel meer uitgehaald kunnen worden, een beter script, betere acteurs en daardoor betere acteerprestaties, meer achtergrondinfo (Waarom is die school zo bergafwaarts gegaan?) en een komedie hoort toch grappig te zijn, zou je denken..

De ongeloofwaardigheid komt de film ook niet ten goede. Als je op een school 1 á 2 leraren hebt die er met de pet naar gooien, vooruit.. maar hier loopt amper een fatsoenlijke leerkracht rond.

Enige pluspunt is Eva Longoria, omdat ik van haar hou. Verder ga ik deze film snel vergeten.

avatar van teaso

teaso

Wat een flop. Een degelijke cast met een B-film scenario. De film wordt eigenlijk op geen enkel moment echt grappig, en neigt voor mij zelfs erg hard richting het Drama-genre.

avatar van Phantasm

Phantasm

Erg saai en traag over het geheel, weinig van de humor gemerkt, als dit een komedie moet voorstellen?????