Ben 10: Race against Time (2007)

Avontuur / Sciencefiction

geregisseerd door Alex Winter
met Graham Phillips, Haley Ramm en Beth Littleford

In Bellwood, arriveert een mysterieus wezen. Dit wezen begint meteen van alles te vernietigen. Ben Tennyson (Graham Phillips), in de vorm van Heatblast, confronteert het wezen, en na een kort gevecht lijkt het te zijn vernietigd. De volgende dag, als Ben weer naar school gaat, heeft hij moeite weer in het normale ritme te komen. Na een rotdag gaan Ben en Gwen Tennyson enkele jaarboek foto's na. In de achtergrond van één van die foto's zien ze het wezen dat Ben heeft vernietigd. Max Tennyson (Lee Majors) herkent hem als Eon, een wezen dat twee eeuwen eerder al gevangen was genomen. Bij zijn aankomst had Eon een apparaat bij zich genaamd de "Hands of Armageddon" die het mogelijk maakt voor zijn ras om de aarde te kunnen aanvallen. Op de plek waar Eon geland was is alleen niets meer te vinden.

avatar van Draconian
Ik heb deze dvd gezien van Ben 10: Alien Swarm maar zie hem nog niet op Moviemeter staan.
Ben 10: Alien Swarm (2009) (TV) - imdb.com

Staat in de wacht.

Wanneer komt deze uit op DVD in de free records shop want de kids zagen erachter

avatar van krosnicky
mijn pete kind is een grote fan van ben 10 dus ik denk dat ik deze film zal moeten gaan zoeken om met een goed verjaardags kado af te kommen

avatar van Minority_Check
het ziet er wel redelijk uit
maar het klopt niet echt met de tekenserie