• 8.663.542 stemmen

Oorspronkelijke taal: Russisch

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Ofitsery

"There is such a profession - to defend their homeland"

De film vertelt over een aantal generaties van een Russische familie, tegen de achtergrond van de geschiedenis van de Sovjet-Unie. Twee bevriende legerofficieren zijn verliefd op dezelfde vrouw. De vriendschap is zo sterk, dat die niet gebroken wordt door deze liefde. Wanneer de vrouw een van hen uitkiest, accepteert de ander dat en blijft een vriend van de familie.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Ivan Trofimov (Young)

Ivan Trofimov (Adult)

avatar van ghostman

ghostman

Er zijn echt heel erg veel oorlogsfilms gemaakt , vooral in de Sovjetunie . Офицеры is een van de betere Sovjetoorlogsfilms die ik heb gezien . Laatste lyrische minuten van deze film zijn doeltreffend . Mijn lijstje is hier te vinden : Beste oorlogsfilms - MovieMeter.nl