Initial D: Third Stage (2001)

Japan
Animatie / Actie

geregisseerd door Noboru Mitsusawa
met de stemmen van Nobuyuki Hiyama, Unshô Ishizuka en Mitsuo Iwata

De net afgestudeerde Takumi wordt aangeboden deel uit te maken van het professionele race team 'RedSuns'. Voordat hij op het aanbod ingaat, zoekt hij een rematch met de leider van 'Emperor', die hem eerder versloeg wegens een motordefect.

avatar van belchinees
Prachtig geanimeerde film.
Mooie bolides, leuk verhaaltje en plezierige soundtracks.

Kort en bondig...; belchinees heeft niet veel zin
Iemand anders mag het beter vertellen. Maar ik ben de eerste die deze ziet precies

avatar van Roodkapje
Ja, heb deze ook gezien.. ooit... Dit kan je meer gaan bekijken als een extra lange aflevering van de initial-d serie. Kort en bondig: weinig verhaal, vééél drift- en streetracegeweld en overdonderende muziek die best heel luid staat. Door deze film heb ik de initial d series beginnen bekijken. Erg aan te raden; zelfs al ben je geen autoliefhebber.

avatar van belchinees
De muziek is zo'n harde plus bij de film he

Er is trouwens ook een live-action Initial D he

Cool