Weekend Pass (1984)

geregisseerd door Lawrence Bassoff
met Patrick Houser, Chip McAllister en D.W. Brown

We volgen de amoureuze en hilarische verwikkelingen van vier leerling matrozen, die juist de basis training doorstaan hebben en hun laatste weekend op stap gaan aan land. De charmeur Webster Adams, ruwe bolster Desmond Hill, de intellectueel Paul Flincker en Lester Gidley, zijn onderweg om Los Angeles te ontdekken. Natuurlijk gaan ze op zoek naar vrouwen, omdat dit hun laatste kans is voordat ze maanden op een boot zullen rondvaren. Al snel komen ze tot de ontdekking dat Los Angeles een paradijs is voor de vleselijke lusten.