• 8.564.735 stemmen

Met onder meer: Macaulay Culkin, Kuno Becker en Eliza Dushku

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Sex and Breakfast

"Inhibition is the enemy..."

Ontmoet James en Heather. De relatie van dit jonge stel werkt niet meer en ze beginnen uit elkaar te groeien. De intieme momenten die ze hebben voelen geforceerd en dit trekt Heather niet meer, zij wil dit probleem oplossen. Ondertussen zijn er ook nog Ellis en Renee. Ook een jong stel waarin de relatie problemen begint te vertonen. Een aantal jaloerse en verwarrende momenten volgen tijdens deze ''probleemperiode''. Deze twee jonge stellen komen er achter dat echte relaties meer zijn dan alleen sex en ontbijt.

image

avatar van Wouter

Wouter

Dat lettertype in die kleuren begint me nu wel een beetje de keel uit te hanegn.

avatar van Leland Palmer

Leland Palmer

Wouter schreef:

Hoe bedoel je als ik vragen mag?

avatar van bisse

bisse

Saaie weinigzeggende film die volledig drijft op de (onderlinge)dialogen van twee jonge paartjes.Film komt een beetje artsy fartsy en experimenteel over omdat er buiten deze gesprekken echt helemaal niks gebeurt. Had geen probleem hoeven zijn als deze gesprekken inhoud hadden wat niet het geval is.Buiten Culkin die er als jonge man grappig genoeg nog exact hetzelfde uitziet als home alone gast wordt er ook nog eens slecht geacteerd.

avatar van UrbanDjampa

UrbanDjampa

Macaulay is creepy en de film is bijzonder oninteressant . Gelukkig dat Eliza Dushku erin speelde dat het 'leed' nog enigzins verzachtte. Vond ook dat ze erg lusteloos acteerden.

avatar van MrBrown

MrBrown

HarmJanStegenga schreef:

Hoe bedoel je als ik vragen mag?

kijk meer films en de posters dan begrijp je het wel.......

100% met "HarmJanStegenga" eens....

(als je een film maakt....ok.... maar als je nog niet eens een eigen "poster" kan maken.....laat dan staan "de" film

in meeste gevallen zijn dit soort films floppie....)

avatar van Wouter

Wouter

MrBrown schreef:

kijk meer films en de posters dan begrijp je het wel.......

100% met "HarmJanStegenga" eens....

Die stelde een vraag...

avatar van LucretiaBorg

LucretiaBorg

UrbanDjampa schreef:

Precies wat ik dacht, alleen Dushku was fijn om naar te kijken (uit Buffy, the Vampireslayer, ben alleen haar naam in die serie ff kwijt).

Heb Macaulay Culkin sinds hij "volwassen" is alleen nog maar in 'Will and Grace' een rolletje zien spelen en die was echt stukken beter dan wat hij hier liet zien en ja, hij heeft nog steedsd hetzelfde koppie als vroeger. Nee, nu is het zijn broertje die het talent heeft en de betere rollen!!

avatar van missl

missl

nodeloos gebrabbel over niks. tenminste geen gesprekken die ik ooit gevoerd heb.

avatar van Marvinleeaday

Marvinleeaday

Zonde van mijn tijd, wat een prutfilm. Stelt echt geen bal voor, zelfs niks bloots om het nog enigszins de moeite waard te maken