El Último Justo (2007)

Mexico
Thriller / Drama

geregisseerd door Manuel Carballo
met Diego Martín, Ana Claudia Talancón en Federico Luppi

30 individuen zijn door God uitgekozen om de balans in de wereld zoals we die kennen te handhaven. Deze 30 'uitverkorenen' zijn door de geschiedenis heen systematisch uitgeroeid en het is nu tijd voor de laatste in de reeks om te sterven. Als de reeks verbroken zou worden zal de Apocalyps aanbreken. Een journalist komt zowel deze methodische reeks als een sekte die de reeks wil verbreken op het spoor.

goeie film

avatar van Phobophile
De film begint intrigerend en lijkt lekker vlot geregisseerd. Al gauw dienen zich echter de eerste clichees aan en na een kwartier of drie begint duidelijk te worden dat het verhaal wel erg weinig origineel is. De film weet dan dus ook niet meer te boeien.